برای اولین بار در کشور؛

ورود آزادگان به میهن اسلامی در رفسنجان بازسازی می‌شود

«دهقان رجبی» گفت: ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در رفسنجان بازسازی می‌شود.
کد خبر: ۶۰۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ - 14August 2023

ورود آزادگان به میهن اسلامی در رفسنجان بازسازی می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «مصطفی دهقان رجبی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان امروز در جمع خبرنگاران گفت: قرار است ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در رفسنجان بازسازی شود.
 
دهقان رجبی افزود: اتوبوس‌های خاکستری رنگ حامل افرادی با لباس‌های رزم، خاطرات و شادی لحظه ورود ۱۸۰ آزاده سرافراز را در یاد و خاطر مردم زنده می‌کنند.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان در تشریح این خبر افزود: آزادگان در زندان‌های بعث با سختی‌های فراوان مواجه بودند که هر چه قدردان آن‌ها باشیم، کم است.
 
وی با اشاره به اینکه در هفته گرامیداشت ورود این عزیزان به کشور برنامه‌هایی در رفسنجان برگزار خواهیم کرد، بیان کرد: آن‌ها همچنان فعالیت و ادای دین به انقلاب دارند که الگوسازی از این افراد را در برنامه داریم.
 
رجبی با اشاره به وجود ۱۸۰ آزاده در شهرستان که ۱۵۵ نفر در قید حیات هستند، تصریح کرد: بازسازی لحظه ورود آزادگان به میهن اسلامی را در حال برنامه ریزی داریم و قرار است با همان شکل و شمایل اتوبوس و افراد با لباس رزم که یادآور روز‌های اولیه ورود سال‌های اولین افراد باشد، برگزار شود. 
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان فضاسازی سطح شهر‌ها و روستا‌ها در این خصوص را هم مورد اشاره قرار داد و افزود: گردهمایی خانوادگی و تازه کردن دیدار با این عزیزان را در برنامه داریم.
 
وی ایثارگری‌های این عزیزان را قابل ستایش دانست و گفت: گروهی از شاغلین و بازنشستگان آزاده هم تجلیل خواهند شد و در هفته ورود آزادگان به کشور، به دیدار با آزادگان شهرستان خواهیم رفت.
 
رجبی همچنین در بخش دیگر از سخنانش روز خبرنگار را تبریک گفت و بیان داشت: خبرنگاران، افسران جنگ هستند و در همه صحنه‌ها حضور می‌یابند تا حق مطلب را ادا کنند.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان تصریح کرد: خبرنگاران حقایق و وقایع پیرامون را بازنشر می‌کنند که در این صورت هم دغدغه مندی‌های مردم به گوش مسئولان می‌رسد و برطرف می‌شود و هم اینکه عملکرد مسئولان به سمع و نظر مردم می‌رسد که به عبارتی این بازتاب‌ها جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.
 
وی وظیفه خبرنگاران را خطیر و سخت دانست و بیان کرد: ۵۰ درصد مخاطبین هر رسانه‌ای به درستی تشخیص می‌دهند که هدف خبرنگار از نشر این اخبار امیدآفرینی، تخریب، صداقت، جهاد تبیین، عملکرد مسئولان و ... است. 
 
۲۰ هزار نفر از جامعه شهرستان، شامل: خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و ... تحت حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان هستند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار