فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

قدرت بازدارندگی پدافند از علم، دانش، فناوری و نیروی جوان نشأت می‌گیرد

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: قدرت بازدارندگی پدافند هوایی ارتش از علم، دانش، فناوری روز و نیروی جوان توانمند و انقلابی نشأت می‌گیرد و این توان دفاعی در دنیا ثابت شده است.
کد خبر: ۶۱۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱ - 17August 2023

قدرت بازدارندگی پدافند از علم، دانش، فناوری و نیروی جوان نشأت می‌گیرد/ تمرین مدیریت صحنه‌های نبرد مهمترین مؤلفۀ آموزشی در اردوهای دانشجویی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در اردوگاه کوهستانی دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیا (ص) این نیرو ضمن بازدید از اماکن مختلف اردوگاه از جمله محل اسکان دانشجویان، مرکز بهداری، آشپزخانه و امکانات اردوگاه، روند آموزش و تمرینات اردوگاه را مورد ارزیابی قرارداد.

امیر صباحی فرد ضمن تاکید بر اهمیت آموزش‌های نظامی برای دانشجویان، گفت: دانشجویان نظامی باید علاوه بر افزایش مهارت‌های علمی و فنی به آموزش‌های نظامی و تربیت جسم و روح اهمیت ویژه‌ای بدهند چرا که این آموزش‌ها باعث می‌شود تا در آینده بتوانند در شرایط بحرانی تصمیم‌های مناسبی اتخاذ کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن تبریک به دانشجویان و خانواده هایشان به دلیل انتخاب شغل نظامی، خاطرنشان کرد: از دیدگاه بنده شما بهترین شغل را برای خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی انتخاب کرده اید و نظامی گری شغل شریفی است و نباید صرفاً به نگاه برطرف کردن نیاز‌های مادی به آن نگاه کرد و طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نظامی‌گری یکی از شریف‌ترین شغل هاست.

وی با تاکید بر اینکه باید نظم و انضباط سرلوحه تمامی امورات محوله قرار بگیرد، افزود: اردوگاه، میدان عمل کردن به دانستنی‌های تئوری دانشجویان است که در کلاس‍های دانشگاه کسب کرده‌اند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: آموزش‌هایی که توسط استادان و فرماندهان مجرب در اردوگاه‌ها به دانشجویان انتقال داده می‌شود قطعاً در تصمیم‌گیری و مدیریت صحنه نبرد افسران آینده نیروی پدافند تأثیر بسزایی دارد.

وی خطاب به دانشجویان، افزود: همه شما عزیزان باید ادامه دهندۀ راه پرافتخار شهداء و دانشمندان که همان راه تولید علم و تامین امنیت کشور است، باشید.

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به برخی از دستاورد‌ها و توانمندی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش در زمینه طراحی و تولید سامانه‌های بومی ساخت داخل کشور، اظهار داشت: ما هم اکنون در اوج اقتدار هستیم و دشمن بخاطر تجهیزات بومی، پیشرفته و کارآمد جرأت نگاه چپ به ما را ندارد. قدرت بازدارندگی ما از علم، دانش، فناوری روز و نیروی جوان توانمند و انقلابی نشأت می‌گیرد و این توان در دنیا ثابت شده است.

دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی ارتش همگام با سایر دانشجویان دانشگاه‌های نظامی ارتش در راستای تکمیل آموزش‌های عمومی و تخصصی خود در ایام تابستان به اردوگاه‌های کویر، کوهستان و جنگل اعزام می‌شوند تا با بهره‌گیری از تجارب علمی و آموزشی استادان و مربیان آموزشی بتوانند ایفای نقش بهتر و مثمر ثمری در پیشبرد اهداف سازمانی داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها