«وحید آرایی» دبیر دومین جشنواره علمی شهید چمران شد

طی حکمی از سوی محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، وحید آرایی به عنوان «عضو شورای سیاستگذاری و دبیر دومین جشنواره علمی شهید چمران» منصوب شد.
کد خبر: ۶۱۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ - 18August 2023

«وحید آرایی» دبیر دومین جشنواره علمی شهید چمران شد

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، طی حکمی از سوی محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، وحید آرایی به عنوان «عضو شورای سیاستگذاری و دبیر دومین جشنواره علمی شهید چمران» منصوب شد.

در بخشی از متن این حکم آمده است:

دومین جشنواره علمی شهید چمران در دو سطح استانی و کشوری با هدف کمک به جریان سازی، ترویج، تعمیق و تحقق گفتمان جهاد علمی، شناسایی استادان مسأله محور در تراز انقلاب اسلامی و نیز مشارکت حداکثری آنان در کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی و سیاستگذاری کشور در زمینه‌های علوم انسانی و هنر، علوم فنی و مهندسی و علوم پایه و کشاورزی و در هشت محور «کتاب»، «مقاله»، «طرح پژوهشی و فناورانه، کسب و کار نوآور و دانش­ بنیان»، «راهنمایی، مشاوره، نظارت و راهبری»، «بسته سیاستی»، «جهادگران تبیین»، «کرسی نظریه‌­پردازی، نقد و مناظره» و «راهیان علم، فناوری و پیشرفت» برگزار می‌گردد.

سیاست‌گذاری و تعیین خط ­مشی­‌های کلان علمی و اجرایی جشنواره در سطوح کشوری و استانی با همکاری و هماهنگی شورای سیاستگذاری، نظارت بر حسن اجرای ضوابط و فرایند‌های برگزاری و نیز راهبری و تشکیل کمیته‌های علمی و اجرایی مطابق با شیوه‌­نامه ابلاغی جشنواره (شماره ۰۰۵۸۰۹-۱/۲۵۴/م مورخ ۱۴/۵/۱۴۰۲) مورد انتظار است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار