استاندار کرمانشاه تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مرز برای کمک به معیشت مرزنشینان

«صحرایی» گفت: ضرورت استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده در مرز شوشمی شهرستان پاوه برای کمک به معیشت مرزنشینان باید قابل استفاده باشد.
کد خبر: ۶۱۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ - 20August 2023

استاندار کرمانشاه: استفاده از ظرفیت های مرز برای کمک به معیشت مرزنشینانبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در بازدید میدانی از وضعیت پایانه مسافری و گمرک شوشمی بازدید کرد اظهار داشت: کمتر از ۲ ماه از بازگشایی پایانه مسافری شوشمی می گذرد و امروز برای بررسی آخرین وضعیت پیشرفت امور، بررسی نواقص و اقدام برای رفع آن ها یک بازدید میدانی از مرز داشتیم.

وی با اشاره به اینکه روند پیشرفت کارها در مرز شوشمی خوب است در ادامه گفت: خوشبختانه تردد مسافری از این مرز روز به روز درحال تقویت است و امیدواریم برخی از مشکلات باقی مانده در کمترین زمان ممکن اصلاح شود و این مرز مانند بقیه گذرگاه های استان به یکی از نقاط خوب برای تقویت مبادلات بین دو کشور ایران و عراق تبدیل شود و مردم از آن منتفع شوند.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت استفاده از ظرفیت های ایجاد شده در این مرز برای کمک به معیشت مرزنشینان تاکید کرد.

مقدمات تردد خودرویی در شوشمی فراهم شده است

«هدایت محمودی» بخشدار نوسود نیز به مطالبه مردم منطقه در زمینه فراهم شدن امکان کاپیتاژ و تردد با خودرو شخصی به اقلیم کردستان را مطرح کرد و مدیر گمرک شوشمی نیز از فراهم شدن زیرساخت ها و بسترهای قانونی برای تردد مسافری با خودرو شخصی خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار