آغاز رقابت ۳۰ تیم در مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کرمان

مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۶۱۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲ - 23August 2023

آغاز رقابت ۳۰ تیم در مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان امروز در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام «اصغر عسکری» امام جمعه رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: یکی از وظایف همه ما دشمن‌شناسی و عرصه‌هایی‌ست که دشمن در آن ورود می‌کند.

وی ادامه داد: گاهی تهاجم دشمن نظامی‌ست که دفع تهاجم نظامی با تهاجم نظامی‌ست و گاهی تهاجم اقتصادی‌ست که باید با اقتصاد قوی و مقاومتی در مقابل آن ایستاد. الان یکی از جبهه‌های تهاجم دشمن در عرصه مجازی است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: در عرصه فرهنگی باید کار فرهنگی متناسب با اقدامات دشمن انجام شود اما فقط به دفع تهاجم نباید توجه کنیم بلکه هم باید آفندی و هم پدافندی عمل کنیم.

این مسئول اضافه کرد: تهاجمات یا از باب القاء شبهه یا دروغ هستند، در ناآرامی‌های گذشته یک عده فقط تولید دروغ می‌کردند که به خورد جامعه بدهند، بنابراین باید قدرت حضور در صحنه را داشته باشیم و منتظر نباشیم حمله‌ای صورت گیرد و باید بنیان اندیشه و و مرزها را محکم کنیم و حالت آفندی داشته باشیم و ما نیز القاء سوال کنیم.

 عسکری خاطرنشان کرد: برای تولید محتوا نیاز جامعه را کاملا بررسی کنید و با زبان مخاطبان‌تان ارتباط برقرار کنید.

باید در بحث دستاوردهای نظام محتواهای جریان‌ساز و هدایت‌شده داشته باشیم

سرهنگ باقری مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان نیز از تلاش شبانه‌روزی در برپایی این رویداد سخن به میان آورد و عنوان داشت: این رویداد از مزار حاج‌قاسم کلید خورد و معاندان نتوانستند تحمل کنند.

وی تصریح کرد: کیفی‌تر شدن تیم‌ها امسال مدنظر بوده و بخش پوستر به رویداد افزوده شده است و این رویداد به نشان دادن توانمندی و استعدادها می‌انجامد.

باقری افزود: استان کرمان در رویدادهای گذشته در انیمیشن همیشه جزو اول تا سوم کشور بوده و در بخش نرم‌افزار نیز رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کرده است و در واگذاری پروژ‌ه‌های ملی  استان کرمان به عنوان استان اول انتخاب می‌شود.

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: در جهت جهت‌گیری هدایت موضوعی تیم‌ها امسال برای اولین بار موضوعات را انتخاب کردیم.

این مسئول بیان داشت: باید در بحث آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای نظام و... تولید محتوا موثر جریان‌ساز و هدایت‌شده داشته باشیم و در بحث آسیب‌های اجتماعی حتی یک نفر را هم اگر بتوانیم نجات دهیم ارزشمند است

باقری خاطرنشان کرد: در این رویداد ۳۰ تیم شرکت کردند و به شکل موضوع‌بندی شده دنبال می‌شود.

وی یادآور شد: هفته دولت روایتگر پیشرفت‌ها به شکل هنرمندانه باشیم و این رسالت تیم‌های تولید محتواست

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت:.جغرافیای پیکار ما جغرافیایی به وسعت دنیاست که هزینه‌های زیادی کردند و قطع به یقین در عرصه جنگ نرم همان‌طور که در عرصه‌های دیگر موفق بودیم، می‌توانیم قله‌ها را فتح کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار