تشدید انتقادات از مقامات صهیونیست/ نتانیاهو ترسو و بن‌گویر ضعیف است

در پی ناکامی کابینه رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو در مهار عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری موج انتقادات از آنها افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۶۱۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ - 26August 2023

تشدید انتقادات ازمقامات صهیونیست/نتانیاهو ترسو و بن‌گویر ضعیف استبه گزارش بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه قدس‌الاخباریه، روزنامه هاآرتص امروز (شنبه) در گزارشی از ایده‌های امنیتی و نظامی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

در این گزارش آمده است: نتانیاهو درگیری و نبرد با دشمنان ما را بدون هیچ نتیجه سرنوشت‌سازی رها می‌کند و این مساله در شخصیت و رفتارهای وی ریشه دارد.

هاآرتص در ادامه عنوان کرد: طی سال‌های اخیر که نتانیاهو در راس هرم تصمیمات سیاسی قرار داشته، شخصیتی ترسو و پر از نگرانی و تردید از خود نشان داده است.

در همین راستا، منابع عبری با انتشار نتایج یک نظرسنجی جدید از نارضایتی اکثریت صهیونیست‌ها از وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اخیرا اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در مورد عملکرد ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم کرده است.

بر پایه این نظرسنجی، ۶۹ درصد صهیونیست‌ها عملکرد این وزیر افراط گرای صهیونیست را بسیار بد خوانده‌اند.

در عملیات‌های اخیر مقاومتی در کرانه باختری طی روزهای اخیر سه شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده اند. همچنین از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۳) تاکنون، شمار صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در عملیات‌های مقاومتی به ۳۶ نفر رسیده است.

انتهای پیام/411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار