در هفته دولت؛

میز خدمت سازمان ثبت احوال کشور برپا شد

سازمان ثبت احوال کشور در هفته دولت میز خدمت را در راستای خدمات‌رسانی بهتر و آسان‌تر به شهروندان برپا کرد.
کد خبر: ۶۱۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ - 26August 2023

/به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس،  همزمان با فرارسیدن هفته دولت و به منظور گرامیداشت این هفته، سازمان ثبت احوال کشور با برپایی میز خدمت در محل این سازمان واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نبش خیابان شیخ هادی، ضمن بررسی مسائل و مشکلات هویتی شهروندان، نسبت در ثبت درخواست شناسنامه افراد اقدام و ظرف مدت یک روزه شناسنامه شهروندان را تعویض و به آنان تحویل خواهد داد.

این اقدام در راستای خدمات‌رسانی بهتر و آسان‌تر به شهروندان بوده و همواره سازمان ثبت احوال کشور در مناسبت‌های گوناگون با برپایی این میز خدمت‌های جهادی در سراسر کشور، نسبت به رفع مسائل و مشکلات هویتی مردم اقدام کرده است.

در این میز خدمت که از امروز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ شروع به ارائه خدمت می‌نماید، شناسنامه‌ها یک روزه صادر و خدماتی همچون تعویض شناسنامه، درخواست ثبت نام کارت هوشمند ملی، مشاوره‌های هویتی و موضوعات مربوط به کارت ملی نیز انجام می‌شود.

مدارک لازم برای تعویض شناسنامه شامل ۲ قطعه عکس، کارت شناسایی هویتی و همراه داشتن شناسنامه قدیمی است.

این میز خدمت از امروز، شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ به مدت یک هفته در سازمان ثبت احوال کشور واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نبش خیابان شیخ هادی برپا و از ساعت ۱۴ الی ۱۹ پذیرای متقاضیان دریافت خدمت خواهد بود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار