دفع یورش تروریست‌ها در جنوب ادلب

ارتش سوریه با مقابله در برابر هجوم تروریست‌ها به محور‌های مختلف جنوب ادلب، آنان را مجبور به عقب‌نشینی کرد.
کد خبر: ۶۱۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷ - 26August 2023

دفع یورش تروریست‌ها در جنوب ادلببه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، امروز شنبه، ارتش سوریه یورش تروریست‌ها به جنوب ادلب را دفع کرد.

ارتش سوریه با حمله گروه تروریستی موسوم به «انصار التوحید» وابسته به القاعده به محور شهرک «الملاجه» واقع در جبل الزوایه در جنوب ادلب مقابله کرد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که پیش از این هجوم، شبه نظامیان انصار التوحید، تونلی در زیر شهرک الملاجه را منفجر کردند.

تروریست‌های گروه انصار التوحید به شهرک الفطیره نیز هجوم بردند و از سوی دیگر تروریست‌های «احرار الشام» نیز به محور شهرک «حزارین» در جنوب ادلب حمله کردند.

خبرنگار المیادین تاکید کرد که شبه نظامیان مسلح پس از آن که از سوی ارتش سوریه متحمل ضرباتی شدند، به ناچار عقب‌نشینی کردند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در مناطق پیرامونی الملاجه و حزارین، درگیری‌های پراکنده میان ارتش سوریه و تروریست‌ها در جریان است و همزمان ارتش سوریه عملیات پاکسازی گسترده محور‌هایی که مورد هجوم تروریست‌ها قرار گرفتند را انجام می‌دهد.

گفتنی است چند روز پیش نیز مرکز آشتی روسیه در سوریه از هلاکت ۱۷ عضو گروه تروریستی «تحریر الشام» در جریان حمله نیروی هوایی روسیه به مقر این گروه تروریستی در یکی از روستای ادلب واقع در شمال غرب سوریه خبر داده بود.

پیشتر وزارت دفاع سوریه نیز اعلام کرده بود که ارتش سوریه تجهیزات نظامی، پهپاد‌های انتحاری و سلاح‌های گروه‌های تروریستی را در حومه حلب و ادلب هدف قرار داده و منهدم کرده است. این گروه‌ها با استفاده از این تجهیزات نظامی، مناطق امن را هدف قرار می‌دادند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار