رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان:

جهان در مسیر تغییر است/ آمریکا هیچ‌گاه حامی اعراب نبوده است

السید ابراهیم امین السید در سخنانی تاکید کرد که جهان در مسیر تغییر است و آمریکا هیچگاه از اعراب حمایت نکرده است.
کد خبر: ۶۱۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹ - 26August 2023
جهان در مسیر تغییر است/ آمریکا هیچ‌گاه حامی اعراب نبوده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «السید ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان در مراسم افتتاحیه موزه جهانگردی و جهاد بعلبک اظهار داشت: ما برنامه‌هایی از این دست اعم از مکان‌های دیدنی، نمایشگاه‌ها، موزه‌ها و ... را اجرا می‌کنیم تا پیروزی‌ها و دستاورد‌ها از بین نرود.
 
ابراهیم امین السید گفت: آنچه از موزه خودرو‌های نظامی خواهید دید، گواهی بر توانایی و کارآمدی مقاومت و شکست و ضعف دشمن است.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر قرار بود تمام ارتش‌های جهان علیه جوانان مقاومت متحد شوند و علیه آن‌ها به ویژه در سوریه اقدام کنند، ایمان، یقین و عزم و اراده این جوانان خدشه دار نمی‌شد.
 
رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان ادامه داد: جوانان مقاومت با وجود همه چالش‌ها به نوشتن و رقم زدن شکوه و عزمت و پیروزی‌های پیاپی ادامه دادند.
 
ابراهیم امین السید همچنین تاکید کرد: آمریکا هرگز با اعراب نبوده و همیشه به فکر خویش و منافعش است.
 
وی همچنین با اشاره به تحولات در قاره آفریقا و به ویژه اتفاقات اخیر در نیجر تاکید کرد: جهان پیرامون ما در حال تغییر است و منتظر انقلاب استقلال از ظالمان و طاغوت‌ها در آفریقا باشید و این چهره جهان را تغییر خواهد داد.
 
حزب الله لبنان عصر امروز موزه جهادی (قصه خورشید برای زمین) را در بعلبک و زیر نظر رئیس شورای سیاسی حزب الله، و با حضور علما، سیاستمداران، چهره‌های اجتماعی و مردمی افتتاح کرد.
 
در این موزه تجهیزات و خودرو‌های نظامی به غنیمت گرفته شده توسط مقاومت لبنان از سال ۱۹۸۲ (سال تهاجم رژیم صهیونیستی به لبنان) تا کنون به نمایش گذاشته شده است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار