معاون منابع انسانی استانداری بوشهر خبر داد؛

آغاز فرایند استخدام ۸۰۰ نیروی بومی در شرکت‌های پارس جنوبی

«جعفری» گفت: فرایند آزمون استخدامی ۷۲ شرکت مستقر در پارس جنوبی برای جذب بیش از ۸۰۰ نفر نیروی بومی در حال انجام است که ثبت‌نام آن آغاز شده و روز ۳۱ شهریور آزمون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ - 27August 2023

آغاز فرایند استخدام ۸۰۰ نیروی بومی در شرکت‌های پارس جنوبیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «اصغر جعفری» معاون منابع انسانی استانداری بوشهر در حاشیه جمع فعالان اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دولت در شرایط سختی کشور را تحویل گرفت، شرایطی که اغلب شاخصه‌های ما در حوزه سیاست خارجی، اقتصاد خرد و فرهنگ دچار به‌هم‌ریختگی شده و یکی از مشکلات مهم دولت در ابتدای کار، کرونا و مرگ‌ومیر بالای روزانه بود.

جعفری افزود: امروز تجار ایرانی در دنیا دارای جایگاه هستند و رونقی که در گمرک وجود دارد نتیجه تعامل دولت با دنیا است و باید به یاد داشته باشیم که کشور در چه شرایطی بود و با تلاش دولت چه تحولی در آن ایجاد شده است.

معاون منابع انسانی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: دولت تلاش کرد تغییرات جدی را در حوزه مختلف بخصوص اقتصادی ایجاد کند و امروز بسیاری از اقداماتی که برای حل مسائل و در راستای تکمیل زیرساخت‌های اقتصادی باید ایجاد شود، تدوین شده است.

وی عنوان کرد: امروز بسیاری از شاخصه‌ها تغییر کرده است. با حضور نسل جوان در بازار خواسته‌ها و رویکرد به جامعه متحول شده است.

جعفری خاطرنشان کرد: باید توجه شود در کشور به اقتصاد مالزی تبدیل نشویم، اگر این‌گونه شود دیگر کشور ما جمهوری اسلامی نیست.

معاون منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: استان بوشهر  دارای ظرفیت بسیار بالا است و از ابتدای دولت تلاش شده سهم استان بوشهر از نفت گرفته شود.

وی تصریح کرد: فرایند آزمون استخدامی ۷۲ شرکت مستقر در پارس جنوبی برای جذب بیش از ۸۰۰ نفر بومی در حال انجام است که ثبت‌نام آن آغاز شده و روز ۳۱ شهریور آزمون گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار