به همت سازمان زیباسازی صورت گرفت؛

اهتزاز ۱۰ ابر پرچم عزای اربعین حسینی (ع) در مسیر طریق

معاون فنی و طراحی‌شهری سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به اقدامات سازمان در قرارگاه شهر کاظمین، از اهتزاز ۱۰ عدد ابر پرچم با پایه ۶۰ متری در مسیر طریق مسیر پیاده روی زائران نجف به کربلا خبر داد.
کد خبر: ۶۱۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ - 27August 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «علی صارمی» معاون فنی و طراحی‌شهری سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به ماموریت سازمان به عنوان مسئول قرارگاه شهر کاظمین در اربعین ۱۴۰۲ از آخرین اقدامات صورت گرفته در این شهر خبر داد و اظهار داشت: نصب و اهتزاز ۱۰ عدد ابر پرچم با پایه ۶۰ متری در مسیر طریق راه پیاده روی زائرین شهر نجف به کربلا و در مجاورت دو موکب صاحب الزمان (ص) و محبان امام رضا (ع) با موفقیت انجام شد، چرا که در سال‌های گذشته به دلیل ارتفاع زیاد نصب آن‌ها با مشکل مواجه بود.

وی با اشاره به آماده‌سازی شهر کاظمین در آستانه اربعین، گفت: با توجه به اینکه مسوولیت اسکان و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در شهرکاظمین برعهده سازمان زیباسازی است، موکب محبان امام رضا (ع) توسط سازمان در این شهر مقدس برپا شده و آماده خدمت رسانی به زوار حسینی است.

به گفته صارمی نورپردازی، تامین روشنایی، تاسیسات مکانیکی، آب و برق و... از جمله اقدامات سازمان زیباسازی در شهرکاظمین است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار