در مراسم آغاز سال تحصیلی دافوس؛

فرمانده دافوس: دانشجویان مدیریت دفاعی برای مقابله با هرگونه تهدید آماده هستند

امیر سرتیپ ولی‌وند گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون مدیریت دفاعی با طی کردن دروس تئوری، نظری و میدانی آماده مقابله با هرگونه تهدید خواهند بود و با درک و تحلیل تهدید‌ات، متناسب با آن‌ها اقدام خواهند کرد.
کد خبر: ۶۱۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ - 28August 2023

فرمانده دافوس ارتش: آمادگی دانشجویان دانشگاه دافوس برای مقابله با هرگونه تهدیدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «حسین ولی‌وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش صبح امروز (دوشنبه) در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دافوس، با تاکید بر اینکه دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با قدمتی ۹۰ ساله در تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی گام برداشته و در راستای جهاد تبیین دکترین نیروهای مسلح را سرلوحه خود قرار داده است، اظهار داشت: دانشگاه دافوس ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس هیچ‌گاه تعطیل نشد؛ اساتید این دانشگاه با حضور در جنگ تحمیلی و با طرح‌ریزی‌های در عملیات‌های مختلف پیروزی‌های زیادی را رقم زدند. 

امیر ولی‌وند در ادامه با ارائه گزارشی از روند پذیرش دانشجویان در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: از هزار داوطلب و شرکت‌کننده در آزمون ورودی در نهایت پس از طی مراحل مختلف جذب ۲۷۷ دانشجو از ارتش و سپاه و ۱۴ دانشجو از کشورهای عراق، عمان، هند و پاکستان در سال جدید تحصیلی دانشگاه پذیرفته شدند که از امروز تحصیلات تکمیلی خود را آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم که بهترین افراد و نفرات از میان شرکت‌کنندگان در آزمون ورودی در نهایت انتخاب شده و وارد دانشگاه شده‌اند تا افسران و فرمانده‌هان آتی ارتش در عرصه‌های مختلف در این دانشگاه پرورش بیابند.

فرمانده دافوس گفت: پذیرفته شدگان این دوره با طی کردن دروس تئوری، نظری و میدانی آماده مقابله با هرگونه تهدید خواهند بود و با درک و تحلیل تهدید‌، متناسب با آن اقدام خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره افراد حاضر در دوره ۳۴ کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که بهترین افراد و نفرات از میان شرکت‌کنندگان در آزمون ورودی در نهایت انتخاب شده و وارد دانشگاه شده‌اند تا افسران و فرمانده‌هان آتی ارتش در عرصه‌های مختلف در این دانشگاه پرورش بیابند.

امیر ولی‌وند در پایان خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان این دوره با طی کردن دروس تئوری، نظری و میدانی آماده مقابله با هرگونه تهدید خواهند بود و با درک و تحلیل تهدید، متناسب با آن اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها