۲۵ روایت از شهید «آرمان علی‌وردی» منتشر شد

«آرمان عزیز»، سی و چهارمین جلد از مجموعه بیست‌و‌هفتی‌های انتشارات ۲۷ بعثت، روانه بازار نشر شد.
کد خبر: ۶۱۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ - 29August 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «آرمان عزیز»، سی و چهارمین جلد از مجموعه بیست‌و‌هفتی‌های انتشارات ۲۷ بعثت، روانه بازار نشر شد.

این کتاب روایت‌هایی مستند از زندگی طلبة بسیجی شهید آرمان علی‌وردی را در ۲۵ روایت از کودکی تا شهادت آرمان عزیز پرداخته شده است.

این کتاب اولین کتاب از شهدای امنیت انتشارات ۲۷ بعثت است که در تابستان ۱۴۰۲ چاپ و منتشر شده است. آرمان علی‌وردی طلبه ۲۱ ساله حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و بسیجی یگان امنیتی امام رضا (ع)، ساکن محله شهران تهران بود که در مأموریت‌های بسیج برای مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات حضور داشت.

شهید علی‌وردی در اغتشاشات روز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده شد و بعد از بستن وی و ضرب‌وشتم شدید با ضربات متعدد چاقو، وی را کنار خیابان رها کردند و بعد از چند ساعت توسط بسیجیان پیدا شد؛ وی سپس به بیمارستان بقیةالله (عج) منتقل می‌شود، اما به‌دلیل شدت خون‌ریزی، روز جمعه (۶ آبان) جان خود را از دست داده به شهادت می‌رسد.

۲۵ روایت از شهید «آرمان علی‌وردی» منتشر شد

اثر جدید مجید محمدولی با ۳۹۱ صفحه و تیراژ ۱۰۰۰ نسخه با قیمت ۱۵۵ هزار تومان توسط انتشارات ۲۷ بعثت چاپ و روانه بازار نشر شد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:
تابستان ۱۳۹۷ آرمان به بدن‌سازی علاقه‌مند شد. می‌گفت: «حضرت آقا فرموده‌ن ورزش کنین. منم می‌خوام برم باشگاه بدن‌سازی.» به من اصرار می‌کرد با هم در باشگاه ثبت نام کنیم. من هم که روشم از ابتدای کار فرهنگی، همراهی با دانش‌آموزان بود، قبول کردم. به یکی از باشگاه‌های بدن‌سازی رفتیم و برای یک دوره ثبت‌نام کرده و حق عضویت سه ماهه را پرداخت کردیم. جلسة اول که رفتیم، علاوه بر سختی کار با وزنه، چیزی که بیشتر اذیتمان می‌کرد، پخش آهنگ‌های تند با صدای بلند بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار