سوریه:

هدف تل‌آویو از حمله به فرودگاه حلب فرار از بحران داخلی است

وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای تأکید کرد که حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب در راستای فرار این رژٰیم از بحران داخلی است.
کد خبر: ۶۱۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ - 28August 2023

هدف تل‌آویو از حمله به فرودگاه حلب فرار از بحران داخلی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب، تأکید کرد که این رژیم به نقض آشکار منشور سازمان ملل، عدم احترام به قانون بین‌المللی و حمله به زیرساخت‌ها و تأسیسات غیرنظامی و مهم ادامه می‌دهد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، سحرگاه امروز (دوشنبه)، فرودگاه بین‌المللی حلب در شمال غرب سوریه را هدف قرار داده‌اند.

یک منبع نظامی گفت که این حمله حدود ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت محلی از سمت دریای مدیترانه در غرب لاذقیه انجام شده و فرودگاه بین‌المللی حلب هدف قرار گرفته است.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است که حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب در راستای تشدید حملات آمریکا و غرب و تداوم حمایت از تروریسم و سازمان‌های تروریستی است.

بنابر گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، در این بیانیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته شده است تا به مسئولیت خود برای بازخواست رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب این جنایت و مؤاخذه عاملان آن عمل کند.

وزارت خارجه سوریه همچنین تأکید کرد که این نخستین بار نیست که دشمن صهیونیستی مراکز و تأسیسات غیرنظامی همانند فرودگاه‌های دمشق و حلب، بندر تجاری لاذقیه و مراکز علمی و فرهنگی را هدف قرار می‌دهد.

در این بیانیه آمده است که هدف اصلی از حملات مستمر رژیم صهیونیستی به سوریه، فرار رو به جلو این رژیم از بحران‌های داخلی است همچنانکه این حملات در راستای تشدید تجاوزات آمریکا و غرب علیه سوریه و حمایت از تروریسم و سازمان‌های تروریستی است.

وزارت خارجه سوریه همچنین این تجاوز تروریستی و بزدلانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و درباره تداوم این تجاوزات هشدار داد.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار