به مناسبت هفته پدافند غیر عامل؛

همایش ملی پدافند غیرعامل با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود

همایش ملی پدافند غیرعامل با حضور وزیر کشور، استانداران و شهرداران به میزبانی وزارت کشور در هفته پدافند غیر عامل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ - 29August 2023

همایش ملی پدافند غیرعامل با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود/ اجرای دوره‌های آموزشی رسانه از منظر پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امسال نیز هفته پدافند غیر عامل از سوم تا دهم آبان ماه ۱۴۰۲ با شعار «ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید» برگزار می‌شود؛ لذا برنامه‌های متعددی خاص این ایام برگزار خواهد شد.

براین اساس دستور العمل اجرایی نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در ۱۶ بند تهیه و ابلاغ شده که مطابق آن برنامه‌های متعددی برای اجرا پیش بینی شده است؛ از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری برنامه‌هایی هم، چون همایش پایدار رسانه ملی، دوره‌های آموزشی رسانه از منظر پدافند غیرعامل، رزمایش پدافند غیرعامل در عرصه‌های سایبری، سیگنال و ارتقای آمادگی، رزمایش‌های دانش آموزی با محوریت بسیج و با موضوع مدرسه آماده، نواختن زنگ پدافند غیر عامل در سطح مدارس، برگزاری دوره‌های آموزشی، ترویجی و تبیینی از طریق شبکه شاد برای دانش آموزان، اشاره کرد.

همچنین به همین مناسبت مقرر شده رویداد‌های فرهنگی و هنری اعم از جشنواره، همایش، نمایشگاه، کارگاه‌های طراحی و نقاشی و ... با موضع پدافند غیر عامل برگزار شود؛ علاوه بر این برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی با محوریت پدافند غیرعامل و تهدیدات نوین، رویداد‌های ورزش همگانی با محوریت ارتقای آمادگی عمومی شهروندان، همایش ملی بررسی آسیب ها، تجارب و دستاورد‌های عبور از کرونا و پدافند زیستی، همایش ملی پدافند سایبری و ارتباطات در سراسر کشور، مانور پایداری برق در زیر ساخت‌های ارتباطی، همایش ملی پدافند غیرعامل با حضور وزیر کشور، استانداران و شهرداران به میزبانی وزارت کشور نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

برگزاری همایش بسیج و امداد و نجات مردم در حوادث و تهدیدات، رزمایش بسیج و پدافند غیر عامل، همایش نقش بسیج در پدافند زیستی و ارزیابی اجرای طرح شهید سلیمانی، از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته پدافند غیرعامل امسال است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار