استاندار آذربایجان شرقی:

سازمان انرژی اتمی، توانایی‌های ارزشمندی برای کشور به ارمغان آورد

«خرم» گفت: انایی مجموعه سازمان انرژی اتمی، توانایی‌های ارزشمندی برای کشور به ارمغان آورده و محصولات کاربردی آن در حوزه‌های مختلف امید بخش است.
کد خبر: ۶۱۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳ - 29August 2023

دانایی سازمان انرژی اتمی، توانایی‌های ارزشمندی برای کشور به ارمغان آوردهبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «عابدین خرّم» استاندار آذربایجان شرقی، امروز در آیین بهره برداری از سامانه پرتودهی خود حفاظ گاما با ظرفیت ۱۰۰ تن در روز در بناب با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، اظهار داشت: کارکنان این مجموعه با روحیه جهادی و انقلاب کارهای خوبی را انجام داده‌اند که می‌تواند مشکلاتی را در حوزه‌های مختلف حل کند.

وی افزود: این مرکز دستاوردهایی داشته است که اکنون با دستیابی به آنها ارزش تولیدات کشاورزی ما چند برابر می‌شود.

خرّم ادامه داد: مجموعه سازمان انرژی اتمی، توانایی‌های ارزشمندی برای کشور به ارمغان آورده و محصولات کاربردی آن در حوزه‌های مختلف امید بخش است.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: به یکایک کارشناسان و دانشمندان مجموعه سازمان انرژی اتمی افتخار می‌کنیم که با تلاش‌های خود بالندگی و توانمندی را برای جامعه ایرانی به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در هفته دولت، گفت: امیدواریم فرهنگ و نگاه دولتمردانی مانند رجایی و باهنر در دولت‌های ما حاکم شود تا بتوانیم به مسئولیت‌های رفیع و خطیر خود به خوبی عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار