مدیرکل بحران استان کرمانشاه تشریح کرد؛

جزئیاتی از سقوط بالگرد فراجا در ارتفاعات دالاهو/نقص فنی عامل بروز حادثه بود

«یگانه» گفت: این حادثه در دشت بیونیج دالاهو رخ داده و این بالگرد حامل سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بود و حادثه منجر به زخمی شدن وی، ۲ همراه و ۲ خلبان بالگرد شده است اما بحمدالله همه سرنشینان زنده هستند.
کد خبر: ۶۱۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ - 01September 2023

جزئیاتی از سقوط بالگرد فراجا در ارتفاعات دالاهو/نقص فنی عامل بروز حادثه بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «افشین یگانه» مدیرکل بحران استانداری استان کرمانشاه امروز در خصوص جزییات حادثه سقوط بالگرد فراجا که عصر امروز(۱۰ شهریور) رخ داد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز (جمعه) یک فروند بالگرد فراجا حامل فرمانده انتظامی استان کرمانشاه که از ماموریت مرز خسروی به سمت کرمانشاه در حال عزیمت بود در ارتفاعات دالاهو سقوط کرد.

وی گفت: این حادثه در دشت بیونیج دالاهو رخ داده و این بالگرد حامل سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بود و حادثه منجر به زخمی شدن وی، ۲ همراه و ۲ خلبان بالگرد شده است اما بحمدالله همه سرنشینان زنده هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در ارتباط با جزئیات این حادثه دلیل سقوط بالگرد فراجا که حامل سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان و همراهان وی بود را نقص فنی اعلام و بیان کرد: خوشبختانه خلبان توانست حادثه را کنترل و بالگرد را به زمین برساند و دلیل حادثه نقص فنی بوده، اما با مدیریت خلبان، بالگرد به سطح زمین رسیده است.

یگانه با بیان اینکه حال عمومی مصدومین حادثه خوب است، تاکید کرد: پنج مصدوم این حادثه به مراکز درمانی  شهرستان دالاهو انتقال و سپس منتقل شدند و سپس به مراکز درمانی کرمانشاه منتقل شده‌اند.

سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز از سرنشینان این بالگرد بود که به منظور بازدید هوایی از محورهای مواصلاتی محل تردد زائران اربعین حضور پیدا کرده بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار