فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران:

اولین کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار می‌شود

سردار ذوالقدر از برگزاری اولین کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران همزمان با اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۶۱۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ - 03September 2023

اولین کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «احمد ذوالقدر» فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران از برگزاری اولین کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران خبر داد و اظهار داشت: کنگره ملی شهدای استان تهران در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با حضور شخصیت‌های ملی و کشوری و بیش از یک هزار میهمان در حرم امام خمینی رحمت الله علیه برگزار می‌شود.

سردار ذوالقدر افزود: باید با نگاه ارزشی همه بضاعت‌های خود را برای برگزاری کنگره در طبق اخلاص قرار دهیم و با همه توان در این رویداد وارد شویم، چرا که این یک فرصت ارزشی و انقلابی است و ما باید شأن شهدا و استان تهران را با برگزاری این کنگره به جا بیاوریم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند دفاع مقدس تاریخ ما را تغذیه می‌کند و همچنین جمله تاریخی امام راحل (ره) که حفظ یک پیروزی از اصل آن واجب تر است، ما باید آثار و خاطرات و محتوای دفاع مقدس را ثبت و ضبط کنیم تا بر غنای آن بیافزاییم.

وی اضافه کرد: اولین جلسه کنگره با کمیته‌های داخلی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران برگزار شده است و از هم اکنون هر کمیته موظف است کارهایی را که به آنان محول شده تا تاریخ برگزاری کنگره به نحو احسنت انجام دهند.

سردار ذوالقدر عنوان کرد: تاکنون تصاویر بیش از هشت هزار شهید در شهرهای مختلف استان تهران و حدود سه میلیون سند هم در عرصه دفاع مقدس مربوط به شهدا جمع آوری شده است و در حوزه کتاب هم هشت جلد کتاب در خصوص شهدا نشر و حدود ۲۰ فیلم کوتاه هم از فرماندهان دفاع مقدس استان تهران از رسانه ملی پخش شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) گفت: تا کنون حدود ۴۰۰ یادواره شهدا در شهرستان‌های استان تهران برگزار شده است و قرار بر این است تا اردیبهشت سال ۱۴۰۳ حدود ۳۰۰ یادواره شهید دیگر در سطح استان تهران برگزار شود و در ضمن در شش ماهه سال جاری حدود ۴۵۰۰ هزار نفر از خانواده‌های معظم شهدا دیدار کردند ان‌شاءالله بقیه دیدارها هم قبل برگزاری کنگره شهدا انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار