مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران عنوان کرد؛

خدمات هلال احمر به جاماندگان اربعین حسینی در تهران

فتحی گفت: از خدمت ۳۰۰ نیروی عملیاتی شامل پزشکان، پرستاران، امدادگران و نجات‌گران کادر و داوطلب در شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۱۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ - 06September 2023

خدمات هلال احمر به جاماندگان اربعین حسینی در تهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «شاهین فتحی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران درباره خدمات این جمعیت در راهپیمایی جاماندگان اربعین، اظهار داشت: مراسم جاماندگان اربعین حسینی طبق رسم سال‌های اخیر با حضور آحاد مردم در شهر و شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود و جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم، در کنار دیگر نهاد‌های امدادی، خدمات خود را به هموطنان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان تهران در پایتخت و شهرستان‌های استان تهران در مسیر‌های از پیش تعیین شده حضور خواهند یافت تا در صورت لزوم به هموطنان امدادرسانی کنند.

فتحی بیان کرد: بالغ بر ۳۰۰ نیروی عملیاتی شامل پزشکان، پرستاران، امدادگران و نجات‌گران کادر و داوطلب در شهر تهران از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و ۲۰۰ نیرو در مسیر‌های مشخص شده در شهرستان‌های استان تهران، پوشش امدادی مراسم امسال را در سراسر استان تهران بر عهده دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: ۲۶ خودروی عملیاتی از جمله خودرو فرماندهی، آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، خودروی عملیات نجات و موتورلانس در مسیر میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مستقر خواهند شد تا برای خدمت رسانی جمعیت هلال احمر به هموطنان به کار گرفته شوند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار