سردار رادان:

پلیس به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم است

فرمانده کل انتظامی گفت: پلیس به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم است و در همین ماموریت اربعین که هنوز هم ادامه دارد همه دیدند که پلیس مخلصانه و بدون هیچ ادعایی شبانه روز در میدان خدمات رسانی به زائران حضور داشت.
کد خبر: ۶۱۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ - 07September 2023

پلیس به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «احمدرضا رادان» شامگاه (چهارشنبه) با حضور در منزل سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از وی عیادت و برای سلامتی کامل وی و دیگر همراهانش در حادثه فرود اضطراری بالگرد فراجا دعا کرد.

فرمانده کل انتظامی  با اشاره به حادثه فرود اضطراری بالگرد فراجا در مناطق کوهستانی دالاهو، گفت: این حادثه در نهایت با عنایت خداوند متعال، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و دعای خیر زائران اربعین به خیر گذشت.

وی در این دیدار با بیان اینکه پلیس به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم است، گفت: در همین ماموریت اربعین که هنوز هم ادامه دارد همه دیدند که پلیس مخلصانه و بدون هیچ ادعایی شبانه روز در میدان خدمات رسانی به زائران حضور داشت.

سردار رادان تصریح کرد: در این ماموریت همه همکاران ما در بخش‌های مختلف انتظامی با اعتقاد قلبی در راه خدمت به زائران تلاش کردند و زمینه‌ای فراهم کردند که زوار با کمترین دغدغه و مشکل به این سفر معنوی اعزام و یکی از شیرین ترین سفرهای عمر خود را تجربه کنند.

این مسئول ادامه داد: حادثه‌ای هم که برای بالگرد فراجا حامل سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و همراهان وی در ارتفاعات شهرستان دالاهو افتاد در همین راستا بود چرا که وی در حال بازدید هوایی از محل های تردد زوار بود که این اتفاق پیش آمد.

وی تصریح کرد: سردار حاجیان یکی از بهترین و کارآزموده ترین فرماندهان فراجاست که همواره دلسوزانه پای کار بوده و در همین ماموریت اربعین نیز ثابت شد وی چگونه دلسوزانه پای کار است تا زائران اربعین دچار مشکل نشوند.

سردار رادان در پایان با قدردانی از زحمات و جانفشانی‌های سردار حاجیان، همراهان وی و همه کارکنان انتظامی کرمانشاه به ویژه در ایام ماموریت اربعین برای مصدومان حادثه فرود اضطراری بالگرد فراجا از درگاه خداوند متعال آرزوی شفا و بهبودی کامل کرد.

فرمانده کل انتظامی همچنین با حضور در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه از یکی از خلبانان بالگرد نیز عیادت و تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها