امام جمعه کرمانشاه:

رویداد بزرگ اربعین جهانی شده است

آیت‌الله «علما» با تقدیر از عملکرد دست‌اندرکاران راهپیمایی بزرگ اربعین گفت: امروز دیگر این رویداد جهانی شده است.
کد خبر: ۶۱۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ - 08September 2023

رویداد بزرگ اربعین امروز دیگر جهانی شده و متعلق به جهان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه امروز که در مسجد جامع شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برکات و آثار مادی و معنوی اربعین برای استان کرمانشاه خیلی خوب بود و آثار و برکات مادی و معنوی اربعین بیش از پیش در استان کرمانشاه نمایان خواهد شد.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه افزود: اقدامات و خدمات دست‌اندرکاران برگزاری این راهپیمایی عظیم قابل تقدیر است و باید قدر دانسته شود.

وی همچنین به میزبانی با شکوه و تحسین برانگیز مردم و مسئولین استان کرمانشاه از حجم بالایی از زوار اشاره و تصریح کرد: رویداد بزرگ اربعین امروز دیگر جهانی شده و متعلق به جهان است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در دیدار اخیر با دولتمردان ۲ ویژگی ساده‌زیستی و انقلابی بودن را مورد تاکید قرار دادند و باید ما بدانیم این ۲ شاخصه چقدر اهمیت دارد.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: استقامت ویژگی دیگری است که رهبر انقلاب برای رسیدن به قله از آن نام بردند.

آیت الله علما با بیان اینکه رژیم شاهنشاهی در قیام خونین ۱۷ شهریور در سال ۱۳۵۷ مردم را به گلوله بست، گفت: اوج خباثت رژیم ستمشاهی در این روز به نمایش درآمد و همه دنیا جنایات رژیم منحوس پهلوی را دیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها