کوثری در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

آخرین نتایج بررسی حادثه تروریستی سراوان

گروهک‌های تروریستی باید به زودی منتظر پاسخ فرزندان غیور ایران اسلامی باشند و بدانند جوانان برومند ایران اسلامی همان طور که جنایتکاری مانند عبدالمالک ریگی را به چنگال عدالت سپردند بقیه جنایتکاران و خرابکاران را نیز به سزای عمل خویش خواهند رساند.
کد خبر: ۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۹ - 16November 2013

آخرین نتایج بررسی حادثه تروریستی سراوان

"محمد اسماعیل کوثری"، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس، در مورد آخرین بررسیهای صورت گرفته پیرامون حادثه تروریستی سراوان اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی از همان ابتدای وقوع حادثه تلخ ترور فرزندان مرزبان کشور جلسات متعددی را با مسئولان ذیربط که در این حادثه به طور مستقیم باید وارد عمل میشدند تشکیل داد.

وی افزود: در این جلسات که با حضور نهادهایی چون نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و وزارت کشور شکل گرفت تصمیماتی در مورد بررسی این حادثه اخذ و مصوب شد و تیمهای مختلفی برای انجام مأموریت بررسی و دستیابی به نتایج مورد نظر به منطقه اعزام شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در روزهای پس از بروز حادثه تروریستی سراوان، نهادهای اطلاعاتی و سپاه پاسداران نیز به کمک مرزبانی آمده و اقدامات بازدارندهای را در طول مرزهای شرقی کشور انجام دادهاند که به لطف خدا توانست امنیت و آرامش را در ایام محرم و برای عزاداران سید و سالار شهیدان به دنبال داشت.

کوثری همچنین در مورد گروهک جیش العدل اظهار داشت: این گروهک و نظیر این گروهکها با حمایت استکبار جهانی و آمریکا با اعمال فشار بر دولت پاکستان از طریق لابی های آمریکایی صهیونیستی اقدام به انجام ترورهای ناجوانمردانه و ضد انسانی میکنند و البته این گروهکها نیز باید به زودی منتظر پاسخ فرزندان غیور ایران اسلامی باشند و بدانند جوانان برومند ایران اسلامی همان طور که جنایتکاری مانند عبدالمالک ریگی را به چنگال عدالت سپردند بقیه جنایتکاران و خرابکاران را نیز به سزای عمل خویش خواهند رساند.

کوثری در خاتمه به تلاشهای شبانه روزی مأموران و تیمهای بررسی حادثه تروریستی سراوان اشاره کرد و گفت: به دلیل تعطیلی مجلس تاکنون نتیجه این اقدامات هنوز به کمیسیون امنیت ملی نرسیده است، ولی سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) و امت خداجو و ولایتمدار ایران اسلامی هرگز نخواهند گذاشت خواب راحت به چشمان جنایتکاران راه یابد.

نظر شما
پربیننده ها