فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

مشارکت هدفمند و همکاری هوشمندانه پلیس و مدرسه نقش موثری در تحکیم و پایایی انضباط اجتماعی دارد

سردار «تقوی» گفت: همکاری‌های هدفمند با ظرفیت‌های تخصصی پلیس و با راهبرد‌های فرهنگی و اجتماعی در بستر‌های فراگیر آموزشی به آگاهی‌بخشی عمومی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌انجامد که نقش موثری در تولید و برقراری امنیت دارد.
کد خبر: ۶۱۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ - 11September 2023

مشارکت هدفمند و همکاری هوشمندانه پلیس و مدرسه نقش موثری در تحکیم و پایایی انضباط اجتماعی داردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در نشست بصیرتی و دانش‌افزایی ویژه مدیران مدارس شهرستان مشهد که در آستانه بازگشایی مدارس، در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس به برکت بارگاه منور رضوی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و برای تحکیم مبانی نظم و انضباط اجتماعی در این شهر همکاری و تعامل دوجانبه پلیس و آموزش و پرورش که وظیفه تعلیم و تربیت اجتماعی را به عهده دارد بسیار تأثیرگذار است.

وی تأکید کرد: این همکاری دوجانبه بر پایه زیرساخت‌های آموزشی، مشارکتی و فرهنگی و اجتماعی پی‌ریزی شده است. امیدواریم در سال ۱۴۰۲ با برنامه‌ریزی گسترده بتوانیم از این ظرفیت حائز اهمیت تعاملی بیشترین بهره را ببریم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: باید با همدلی و همکاری دوسویه و پتانسیل‌های اجتماعی، آماده استقبال از بازگشایی مدارس شویم.

سردار تقوی تصریح کرد: همکاری‌های هدفمند با ظرفیت‌های تخصصی پلیس و با راهبرد‌های فرهنگی و اجتماعی در بستر‌های فراگیر آموزشی به آگاهی‌بخشی عمومی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌انجامد که نقش موثری در تولید و برقراری امنیت داشته و باید در برنامه‌ریزی تعامل و مشارکت پلیس و مدرسه به‌عنوان یک رویکرد جدی و بر پایه اصول روشنگری و تبیین که مورد تاکید فرمانده معظم کل قواست بر آن اهتمام شود.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با ابتکار عمل و خلاقیت‌های نوآورانه شاهد اقدامات موثر و ارزشمندی در عرصه این همراهی و همگامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار