در نشست تعاملی شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی مطرح شد؛

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: ارادت مردم به امام حسین (ع) توطئه دشمن را در کم‌رنگ کردن مناسبت‌های مذهبی خنثی می‌کند

سردار «تقوی» گفت: یکی از اهداف دشمنان و معاندان اسلام‌ستیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کم‌رنگ کردن مناسبت‌ها و مراسم‌های مذهبی است که اعتقاد راسخ ملت ایران و کشورهای مسلمان در ارادت به ائمه اطهار (ع) به‌خصوص عرض ارادت به امام حسین (ع) و اصحاب ایشان، خیال واهی و نقشه‌های پوشالی دشمنان را نقش برآب می‌کند.
کد خبر: ۶۰۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ - 17July 2023

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: ارادت مردم به امام حسین (ع) توطئه دشمن را در کم‌رنگ کردن مناسبت‌های مذهبی خنثی می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در نشست تعاملی با اعضای شورای هیئات مذهبی استان خراسان رضوی که در آستانه فرارسیدن ماه محرم در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: به برکت وجود بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع)، مشهد مقدس در ماه محرم مورد توجه زائران و سوگواران دوستدار اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) است.

وی افزود: از سویی تأمین نظم و امنیت زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) و از سوی دیگر توسعه خدمات به زائران عتبات عالیات و به ویژه خدمت شایسته به زائران اربعین حسینی تکلیف خطیری است که پلیس خراسان رضوی با تمام ظرفیت و توان خود آن را با پشتیبانی دیگر سازمان‌ها و همکاری آگاهانه مردم انجام می‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمنان و معاندان اسلام‌ستیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کم‌رنگ کردن مناسبت‌ها و مراسم‌های مذهبی است که اعتقاد راسخ ملت ایران و کشورهای مسلمان در ارادت به ائمه اطهار (ع) به‌خصوص در ماه محرم، عرض ارادت به امام حسین (ع) و اصحاب و یاران ایشان، خیال واهی و نقشه‌های پوشالی دشمنان را نقش برآب می‌سازد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: مدیریت هوشمندانه و تدبیر در برگزاری برنامه‌های ماه محرم و صفر وظیفه و مأموریتی است که باید با شناخت اهمیت مسئولیت پلیس و وظیفه سرمایه‌های اجتماعی با توجه به معیار ارزش‌مداری و ضرورت پاسداشت حرمت‌های اسلامی و انقلابی به ویژه پاسداشت حجاب و عفاف انجام شود.

سردار تقوی گفت: دهه اول محرم، دهه امر به معروف و نهی از منکر است؛ بر همین اساس ماه محرم، فرصتی مغتنم برای نگرشی عمیق به تکلیف امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‌شود.

در ادامه این نشست علی قارونی رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی در سخنانی بر تعامل و همکاری همه جانبه هیئات مذهبی استان و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های ماه محرم و صفر تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها