رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

تحصیل در دوران طلبگی ارزشمند و یک فرصت است

حجت‌الاسلام «عسکری» تحصیل در دوران طلبگی را ارزشمند و یک فرصت دانست و گفت: طلاب عزیز باید سطح تحصیلی خود را ارتقا داده تا بتوانند در آینده پاسخ‌گوی هر گونه شبهات باشند.
کد خبر: ۶۱۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 12September 2023

تحصیل در دوران طلبگی ارزشمند و یک فرصت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سعید عسکری» رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور امروز در همایش تجلیل از طلاب برتر مدارس علوم دینی استان کردستان که در مرکز بزرگ اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: همواره خود را موظف به پاسخ‌گویی به دغدغه‌های طلاب دانسته و هر کدام از عزیزان مطلب، پیشنهاد، نقد و درخواستی دارند، می‌توانند آن را منعکس کنند.

وی تحصیل در دوران طلبگی را ارزشمند و یک فرصت دانست و گفت: طلاب عزیز باید سطح تحصیلی خود را ارتقا داده تا بتوانند در آینده پاسخگوی هر گونه شبهات باشند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: علما سه دسته هستند که گروه نخست خودشان به سعادت دنیا و آخرت رسیده و دست دیگران را گرفته و مردم را از جهالت و تاریکی نجات داده‌اند.

این مسئول افزود: گروه دوم به وسیله علم‌شان هدایت شده و به سعادت رسیده و گروه سوم‌ نیز با همین شرایط اهدافشان را دنبال کرده اما مردم از علم آنان بهره‌ای نمی‌برند.

عسکری بیان داشت: طلاب کردستانی باید خود را برای زمانی آماده کرده که هم به سعادن دنیوی و اخروی رسیده و هم دیگران را هدایت و نجات دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار