رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران:

روحانیون مستقر مساجد منشأ تحولات امور دینی هستند

حجت‌الاسلام «دهقانی» گفت: وجود روحانی مستقر در مساجد منشأ تحولات مثبت در امور دینی و معنوی است و زمینه حضور مردم به ویژه جوانان را به مساجد فراهم می‌کند.
کد خبر: ۶۲۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ - 15October 2023

روحانیون مستقر مساجد منشأ تحولات امور دینی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «مهدی دهقانی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران امروز در دیدار با حجت‌الاسلام «شیری» روحانی مستقر مسجد امام حسین (ع) شهرستان کامیاران، ضمن قدردانی از مجموعه فعالیت‌های انجام شده در مساجد، اظهار داشت: وجود روحانی مستقر در مساجد منشأ تحولات مثبت در امور دینی و معنوی است و زمینه حضور مردم به ویژه جوانان را به مساجد فراهم می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر به همت روحانیون مستقر در روستا‌ها و شهر‌ها شاهد توسعه فرهنگ دینی، اقامه نماز جماعت و بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، کانون‌های فرهنگی برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم و احکام هستیم.

حجت‌الاسلام دهقانی افزود: تبلیغ دین، یکی ازسنت‌های حسنه در کشور ما است که همواره مورد تاکید و توصیه بزرگان دین است و از عوامل مؤثر در نشر دین و رساندن تعالیم حیات بخش اسلام به مناطق محروم به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام «شیری» روحانی مستقر مسجد امام حسین (ع) شهر کامیاران نیز در این دیدار، گزارشی از روند برگزاری مراسم در مسجد و نحوه اجرای کلاس‌های مختلف برای مخاطبان در رده‌های مختلف سنی ارائه کرد.

وی ضمن تقدیر از حضور حجت‌الاسلام دهقانی در این مسجد برای اجرای برنامه‌ها مساعدت و حمایت این اداره را خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار