مقابله ارتش سوریه با تروریست‌ها در حومه حلب و ادلب

وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش این کشور در حومه حلب و ادلب با تروریست‌ها مقابله کرده و بسیاری از آنان را به هلاکت رسانده است.
کد خبر: ۶۱۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ - 12September 2023

مقابله ارتش سوریه با تروریست‌ها در حومه حلب و ادلببه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یگان‌های ارتش سوریه در حومه حلب و ادلب با اقدام تروریست‌ها جهت نفوذ به برخی مواضع ارتش مقابله کردند و بسیاری از آنان را به هلاکت رساندند.

وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای با اشاره به عملیات نیرو‌های مسلح این کشور در حومه ادلب اعلام کرد: یگان‌های نیرو‌های مسلح سوریه در حومه ادلب با عناصر گروه‌های تروریستی که تلاش داشتند به برخی مواضع ارتش در این منطقه نفوذ کنند مقابله کرد. در نتیجه مقابله نیرو‌های مسلح سوریه با این عناصر تروریستی بسیاری از آنان به هلاکت رسیدند.

وزارت دفاع سوریه در ادامه بیانیه خود با اشاره به عملیات نیرو‌های مسلح این کشور در حومه غربی حلب بیان کرد: یگان‌های نیرو‌های مسلح سوریه در حومه غربی حلب نیز عناصر گروه‌های تروریستی را که در حال آماده‌سازی خود جهت حمله به برخی مواضع ارتش بودند، هدف قرار دادند.

این نهاد نظامی سوری با اشاره به تلفات تروریست‌ها طی عملیات نیرو‌های مسلح سوریه در حومه غربی حلب اعلام کرد: در نتیجه این اقدام نیرو‌های مسلح سوریه، تمامی تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

در سوم ماه جاری میلادی نیز یگان‌های ارتش سوریه حمله گروه‌های تروریستی به سوی حومه غربی حلب را خنثی کردند و خسارات فراوان جانی و تسلیحاتی را به آنان تحمیل کردند.

از سوی دیگر در نتیجه عملیات یگان‌های ارتش سوریه در حومه ادلب نیز ۲ پهپاد تروریست‌ها هدف قرار گرفته و نابود شده بود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار