پخش مجدد مستندی که خشم رسانه‌های صهیونیستی را برانگیخت

در پی درخواست‌های مکرر بینندگان برنامه ثریا، مستند 50 دقیقه‌ای «مردی با آرزوهای دوربرد» امروز(جمعه) ساعت 18 از شبکه 1 سیما بازپخش می‌شود.
کد خبر: ۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷ - 15November 2013

پخش مجدد مستندی که خشم رسانه‌های صهیونیستی را برانگیخت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مستند "مردی با آرزوهای دور برد" روایتی از زندگی دانشمند شهید"حسن طهرانیمقدم" است که در ضمن آن، به معرفی توان موشکی ایران پرداخته میشود و این مستند امروز (جمعه) ساعت ۱۸ از شبکه یک سیما مجدداً پخش خواهد شد.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی ثریا در این خصوص گفت: این مستند وِیژه دومین سالگرد شهید طهرانیمقدم، پدر موشکی کشور تهیه شده بود و با استقبال خوب بینندگان رو به رو شد و در پی درخواستهای مکرر مخاطبان برای تکرار مستند، با مساعدت مدیران شبکه یک، این مستند روز جمعه ۲۴ آبان ساعت ۱۸ از این شبکه به روی آنتن میرود.
 
نمایش شبیهسازی سناریو "حمله موشکی به اسراییل" در قسمتی از مستند منجر به خشم رسانههای صهیونیستی و امریکایی شد و در این خصوص محسن مقصودی توضیح داد: در این مستند تنها به شبیهسازی کوچک یکی از سناریوهای پاسخ موشکی ایران پرداختیم که موجب هراس دشمن شده است. قطعاً ابعاد پاسخ موشکی ایران و سایر نیروهای نظامی سپاه و ارتش به تهدیدات، بسیار خیرهکنندهتر و غیرقابل تصور برای دشمن خواهد بود و خشم آنها که ناشی از عدم توانایی در جلوگیری از آن است که این خشم امری طبیعی است.
 
گفتنی است دستیابی به موشکهای با برد ۲۰۰۰ کیلومتر و با دقتهای نقطهای، نتیجه تلاشهای علمی و فناورانه شهید طهرانی مقدم بوده است که توان صنایع موشکی را به حدی رسانده است که نشان دادن بخشی از آن منجر به کابوس دشمن شده است.
 
بینندگان پس از اولین پخش مستند، قریب ۶۰۰۰ پیام سرشار از احساس غرور و امید برای این برنامه ارسال کردند که قسمتی از این پیامکها را در تارنمای این برنامه به آدرس sorayatv.ir قابل مشاهده است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار