یاداشت/ سعید شهرابی فراهانی

منتقمان شهدای جبهه مقاومت در نقطه رهایی

مدیر مرکز پژوهش و مطالعات انجمن بین المللی ضدصهیونیستی در یاداشتی نوشت: آقای پمپئو و ترامپ! از این طرف که ما هستیم، تعجیلی در کار نیست. وقت تو و آن رئیس قماربازت، سزا و کیفر دنیایی جنایات خود را خواهید دید.
کد خبر: ۶۱۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ - 15September 2023

منتقمان شهدای جبهه مقاومت در نقطه رهاییگروه بین‌الملل دفاع‌پرس_سعید شهرابی فراهانی؛ مدیر مرکز پژوهش و مطالعات انجمن بین المللی ضدصهیونیستی در یادداشتی نوشت: از قول مایک پمپئو رئیس اسبق سازمان جاسوسی سیا و وزیر سابق امورخارجه آمریکا عباراتی با این مضمون نقل شده که «ما از برجام خارج شدیم، پایتختی بیت‌المقدس به رسمیت شناختیم و سردار سلیمانی را ترور کردیم و جنگی هم اتفاق نیفتاد.»

آیا پمپئو و همفکرانش گمان کرده‌اند درگیری مستضعفین و مقاومت با استکبار و گردن‌کشان به همان سالهای برمی‌گردد که او و رئیس کوته‌ فکرش در مصدر امور بوده‌اند؟! به همین دلیل است که می‌گوییم او دیر رسیده است.
 
آیا این فرد و رئیس جمهور احمقشان در این خیال هستند که با این سه فقره اقدامی که او و آن مهره شیطان‌صفت مرتکب شده‌اند، کار تمام و پرونده بسته شده است؟ اینجاست که می‌گوییم ذهی خیال باطل.
 
در مورد به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس هم باید گفت که از آن زمان تاکنون؛ دولت‌های متزلزل در سرزمین‌‌های اشغالی چندین بار فرو ریخته‌اند که آخرینش وضعیت اصلاحات قضایی و داخلی فعلی است که صندلی نخست‌ وزیرش حکم صندلی چرخ و فلک شهربازی را پیدا کرده است و حرف از گسیختگی، فروپاشی کامل و آتش گرفتن از درون را فریاد می‌زند.
 
و اما در مورد ترور ناجوانمردانه فرمانده شهدای جبهه مقاومت؛ الخصوص حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابوالمهدی...
 
پمپئو و ترامپ باید کور و کر باشند و گرنه انسانی که چشم و گوشش درست کار کند؛ آن جمعیت ۵ میلیون نفری تشییع کنندگان تهرانی و چند ۱۰ میلیون نفر در سراسر ایران، عراق، یمن، لبنان، سوریه،افغانستان و برخی کشورها جهان اسلام را نمی‌توانند ندیده بگیرند. 
 
آن تجمعات کم‌نظیر در تاریخ معاصر ایران و برخی کشورهای اسلامی؛ کیفرخواست همگانی قصاص از قاتلین شهدای بامداد خونین فرودگاه بغداد است و اولیای دم مظلومان شهید در انتظار اجرای حکم حق ننشسته، بلکه ایستاده‌اند.
 
هر چند و در ظاهر، قوای باصره و سامعه‌ی پمپئو و ترامپ کار می‌کند و اصطلاحا "دستشان به دیتا است" و اگرچه تصور می‌کند با ریختن خون حاج‌قاسم و ابومهدی وشهدای جبهه مقاومت، ماموریت ابلاغی شیطان را بدون هیچ هزینه قابل‌ذکری به پایان رسانده اند لیکن اگر به قلب و قوه ادراکش ناپاکشان مهر نخورده بود و راهش بسته نمی‌شد؛ سایه‌ منتقمان شهدای مظلوم را می‌دیدند و صدای قدم‌هایشان را در اطراف خود می‌شنیدن؛ همان کسانی که از لحظه دریافت حکم مأموريت الهی، شب و روز را به هم دوخته‌اند، چرا که:  «شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت، خونخواه ایشان، مهندس ابوالمهدی و شهدای جبهه مقاومت» هستند.
 
آقای پمپئو و ترامپ! از این طرف که ما هستیم، تعجیلی در کار نیست. وقت تو و آن رئیس قماربازت، سزا و کیفر دنیایی جنایات خود را خواهید دید، حتی اگر در بروج مشیده نیویورک و در حصار سرویس مخفی امنیتی پنهان شده باشید. منتقمان شهدای جبهه مقاومت در نقطه رهایی می باشند!
 
انتهای پیام/371
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار