استاندار کرمانشاه:

«استقامت» کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار می‌دهد

«صحرایی» گفت: استقامت رمز پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر دشمن بعثی بود و استقامت، آن چیزی است که می تواند کشور را در مسیر رشد قرار دهد.
کد خبر: ۶۱۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ - 20September 2023

استاندار کرمانشاه:«استقامت» کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار می‌دهدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس «مقاومت از دیروز تا امروز» که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: آنچه انقلاب اسلامی دارد به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان به دست آمده و امروز کسی تردید ندارد که اگر شهدا و ایثارگران نبودند، اقتدار کنونی را در کشور نداشتیم.

استاندار کرمانشاه استقامت را رمز پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر دشمن بعثی عنوان کرد و گفت: استقامت، آن چیزی است که می تواند کشور را در مسیر رشد قرار دهد.

صحرایی استقامت در راه خیر را رمز پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر دشمن بعثی عنوان کرد و افزود: استقامت همه آن چیزی است که می تواند کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار دهد.

وی از خانواده‌های شهدا و ایثارگر به عنوان الگوهای خوبی برای استقامت در راه خیر یاد کرد و بیان کرد: همواره نیاز به یادگیری از این عزیزان داریم.

صحرایی همچنین با مقایسه شرایط کنونی کشور با سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با یک نگاه کوتاه به گذشته این مرز و بوم درمی‌یابیم که جایگاه امروز ایران اسلامی قابل مقایسه با دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در دوران قبل از پیروزی انقلاب، حاکمان با قلدری سرکار آمده و شیوه اداره کشور به این شکل بود که حاکمان این آب و خاک در برابر مردم، مستبد و در مقابل بیگانگان، زبون بودند، اما امروز مردم ایران اسلامی خودشان اداره کشور را بر عهده گرفته و در برابر دشمنان استقامت کرده و سینه سپر می کنند. 

صحرایی ادامه داد: برای نگهداشت فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی باید روح جهاد و تفکر شهادت‌طلبی را در جامعه زنده نگاه داریم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار