فرماندار پاوه:

شعور سیاسی مردم ایران دشمنان نظام را ناامید کرده است

«حیدری» گفت: شعور سیاسی مردم در حدی قرار دارد که بار دیگر یأس و ناامیدی دشمنان را رقم زد و دشمنان به این باور رسید‌ه‌اند که نمی‌توانند این مردم مبارز و انقلابی را وادر به انجام کاری علیه نظام کنند.
کد خبر: ۶۱۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 20September 2023

فرماندار پاوه:شعور سیاسی مردم ایران دشمنان نظام را ناامید کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی‌رضا حیدری» فرماندار شهرستان پاوه امروز در چهارمین نشست شورای اداری شهرستان که با هدف هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد، در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: طی روزهای اخیر یکی دیگر از بزرگ‌ترین حماسه‌های مردم در طول تاریخ انقلاب، با هوشیاری و آگاهی خود مردم به عنوان حماسه بزرگ در مقابل دشمنان رقم خورد. 

فرماندار شهرستان پاوه گفت: شعور سیاسی مردم در حدی قرار دارد که بار دیگر یأس و ناامیدی دشمنان را رقم زد و دشمنان به این باور رسید‌ه‌اند که نمی‌توانند این مردم مبارز و انقلابی را وادر به انجام کاری علیه نظام کنند.

وی ادامه داد: علی‌رغم تلاش دشمنان از ماه‌های گذشته از طریق سرویس‌های جاسوسی، رادیوهای بیگانه، شبکه‌های معاند و سایت‌های و کانال‌های مختلف مبنی بر اینکه مردم ما را وادار به ایجاد ناامنی و دچار شبهه و مشکلاتی  برای مملکت کنند، اما واقعا مردم یک «نه» معناداری به تمامی فراخوان‌ها دادند.

فرماندار شهرستان پاوه افزود: شعور سیاسی مردم در حدی قرار دارد که بار دیگر یأس و ناامیدی دشمنان را رقم زد و دشمنان به این باور رسید‌ه‌اند که نمی‌توانند این مردم مبارز و انقلابی را وادر به انجام کاری علیه نظام کنند.

وی با بیان اینکه هر جایی که مردم حضور دارند پرچم ایران بالاست، گفت: نظام مقتدرانه با دشمنان خود برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد با حرف‌های بی‌پایه و اساس در فضای مجازی در مملکت ناامنی را برای مردم ایجاد کنند.

حیدری ضمن تشکر از مردم و امام جمعه پاوه در ارائه بیانات شیوا و رسا در نماز جمعه، گفت: مردم ما علی‌رغم روز تعطیلی، نشان دادند که دشمن طبل توخالی می‌زند و ثابت کردند پای نظام و انقلاب هستند.

فرماندار پاوه با اشاره به دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز، گفت: در دوران دفاع مقدس، ۸ سال سلحشوری و پایمردی و خلق حماسه های مردم برای دفاع از مرز و بوم و ناموس مملکت و از کیان نظام قابل تقدیر است.

حیدری گفت: مردم عزیز ما در دیدار رهبر معظم انقلاب با پیشکسوتان دفاع مقدس، تهدید بزرگ را با حضور یکپارچه خود به فرصت بزرگ تبدیل کردند و این یکی از فصول شورانگیز دفاع مقدس است که امسال باید متفاوت‌تر از سالیان گذشته باشد.

وی تصریح کرد: هدف از برنامه‌ها گسترش، انتقال و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان و اکنون است، چرا که بسیاری از جوانان ما که در جنگ نبوده‌اند امروز شاید ذهنی خالی از موضوع جنگ تحمیلی داشته باشند و وطیفه ما است که با اجرای برنامه‌های فرهنگی؛ فرهنگ جهاد و شهادت را به نسل‌های حال و آینده انتقال دهیم.

فرماندار پاوه ادامه داد: ما در دستاوردهای نظامی وابسته به هیچ کشوری نبوده‌ایم بلکه دانشمندان و فرزندان این آب و خاک در فرصت تحریم‌ها، به جایگاه‌های بالا در قدرت نظامی و موشکی و پهبادی رسیدند و امروز قدرت دفاعی ما به اندازه‌ای است که هرجایی که اسم نظام ما و نیروهای نظامی ما می‌آید، حساب می‌برند.

حیدری با بیان اینکه امروز وحدت نیروهای مسلح و بسیج و مردم برای ایجاد بازدارندگی اهداف دشمنان ضروری است، گفت: باید مثل گذشته همچنان که مردم حمایت خود را دریغ نکرده، تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اهداف نظام و انقلاب را پیگیری کنیم.

وی بیان کرد: وحدت رمز موفقیت ماست، همه باید از آب و خاک و ناموسمان؛ دفاع و عزت و اقتدار ملی را که در جای جای آب و خاک این مملکت بدست آمده است حفط کنیم و دشمن هم به فکر فروپاشی و تفرقه و به فکر تجزیه آب و خاک این سرزمین است و ما با شعار محوری سال «ما متحدیم» اجازه چنین کاری نخواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار