به‌مناسبت هفته دفاع مقدس؛

رژه یگان‌های نمونه پیاده نیرو‌های مسلح برگزار شد

یگان‌های نمونه پیاده ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فراجا به همراه تعدادی از بسیجیان و یگان‌های مردمی از مقابل جایگاه رئیس جمهور عبور کردند.
کد خبر: ۶۱۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ - 22September 2023

رژه یگان های نمونه پیاده نیروهای مسلح برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، تعدادی از یگان‌های نمونه پیاده ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از بسیجیان و یگان‌های مردمی صبح امروز در رژه ۳۱ شهریور (بزرگداشت هفته دفاع مقدس) از مقابل جایگاه رئیس جمهور عبور کردند.

در این مراسم ابتدا یگان‌های نمونه ارتش از جمله تیپ ۶۵ نوهد، دانشجویان مرکز آموزش جواد الائمه (ع)، دانشجویان دانشگاه خاتم‌الانبیاء پدافند آجا، دانشجویان دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری، دانشجویان علوم و فنون نیروی دریایی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

سپس یگان‌های نمونه سپاه اعم از یگان‌های نیروی زمینی، هوافضا و نیروی دریایی سپاه، نیروی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با رژه خود توان و آمادگی برای مقابله با هر نوع دشمن و تهدیدی را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم که در سالگرد آغاز جنگ تحمیلی برگزار شد، جمعی از بسیجیان به همراه یگان‌های مردم‌پایه در کنار سایر نیرو‌های مسلح رژه خود را برگزار کردند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار