در پیام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به‌مناسبت بازگشایی مدارس آمد؛

تمدن‌سازی از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد

«شوشتری» با صدور پیامی، بازگشایی مدارس را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۱۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ - 23September 2023

تمدن‌سازی از مسیر آموزش و پرورش می‌گذردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سید امیر شوشتری» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با صدور پیامی بازگشایی مدارس را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

به نام خداوند لوح و قلم

حقیقت نگار وجود و عدم

خداوند را شاکریم که یکبار دیگر آغاز بهاری دوباره را به نظاره خواهیم نشست؛ بهاری که بسیار باشکوه‌تر از بهار طبیعت است و آن بهار علم و تربیت و دانش‌اندوزی و دانش‌افزایی است؛ آغاز فصلی که «نوروز علم و دانش» و «مزین به گنجینه تربیت» است.

بنابه فرموده مقام معظم رهبری: «نظام آموزش و پرورش ما احتیاج به یک تحوّل دارد». از آنجایی که مسیر این تحول و تمدن‌سازی از بستر آموزش و پرورش رقم می‌خورد بنابراین نقطه آغاز ما از معلم تحول‌خواه و تحول‌گرا شروع می‌شود که معلم تراز اول انقلاب اسلامی است.

تقارن شروع ماه مهر و آغاز امامت امام زمان (عج) و هفته دفاع مقدس را به فال نیک می‌گیرم و با نکوداشت جانفشانی شهدای والامقام این سرزمین شهیدپرور و ایثارگر امید دارم در طلیعه این «مهر مهدوی» بتوانیم تعلیم و تربیت خود را آکنده از عطر مهدویت نماییم و با مدد گرفتن از تربیت رضوی و ارواح طیبه شهدا، سال تحصیلی جدید را با امید و تلاشی مضاعف و با هدف نیل به «ایران قوی» به فرجام برسانیم.

بی‌شک این اهداف متعالی فقط در پرتو همدلی و هم‌افزایی شما همکاران عزیز و همراهی همیشگی اولیای گرامی محقق خواهد شد؛ به امید روزهای سرشار از دانایی، لبریز از شکوفایی و آکنده از توانایی یکایک فرزندان میهن اسلامی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها