رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب اهل‌بیت است

حجت‌الاسلام «عدیده» گفت: رمز اقتدار، عزتمندی و موفقیت نظام مقدس اسلامی تأسی به مکتب اهل‌بیت (ع) و اسلام ناب محمدی (ص) است.
کد خبر: ۶۱۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ - 24September 2023

انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب اهل‌بیت استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری (ع) که شب گذشته در شهرک سازمانی این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی که از تهدید ناامید شده‌اند، توطئه مذاکره را دنبال می‌کنند که باید در برابر بدخواهان هوشیار بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران در مقابل انواع تحریم‌ها و تهدیدها ایستادگی می‌کند، اضافه کرد: مردم نباید از جنگ نظامی هراس داشته باشند، چراکه دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی با شکست مواجه شد و دیگر از این ابزار استفاده نمی‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ادامه داد: دشمنان دسیسه‌‌های متعددی را برای خدشه وارد کردن به نظام اسلامی دارند که مسئولان و مردم باید مراقب این نیرنگ‌های استکباری باشند.

عدیده با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی به عنوان مظهر حکومت حق در دنیا شناخته شده است، تصریح کرد: امروز برای رسیدن به قله‌های افتخار و تحقق اسلام ناب محمدی (ص) توجه به منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی است و لذا به فرموده ایشان رمز موفقیت ایران اسلامی در برابر حکومت مستکبرین، داشتن اقتدار است.

وی در پایان متذکر شد: برای داشتن اقتدار در همه زمینه‌ها و رسیدن به قله هدف باید از منابع انسانی، جهادی، انقلابی و جوان استفاده کرد تا اقتدار اقتصادی، سیاسی اخلاقی و اجتماعی حاصل شود و در جامعه گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها