فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا:

امروز نیروی‌های مسلح در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام قرار دارند

امیر «طاهری» گفت: امروز نیروی‌های مسلح در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام قرار دارند و بستر و زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم می‌سازند.
کد خبر: ۶۱۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ - 26September 2023

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا: امروز نیروی‌های مسلح در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام قرار دارندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم ستاد «سلیمان طاهری» فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا امروز  در مراسم عهد سربازی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا، اظهار داشت: نیروهای مسلح بسترساز ظهور امام زمان (عج) هستند.

وی افزود: بایستی خداوند را شاکر باشیم که در سرزمین و حکومتی خدمت می‌کنیم که متعلق به امام زمان (عج) و نایب بر حقشان در جایگاه ولایت است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: در اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان توطئه‌ها و نقشه‌های زیادی برنامه ریزی و اجرا کردند که انقلاب نوپای مردم ایران رو از بین ببرند که چرا که امامین انقلاب فرمودند که این انقلاب مقدمه ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

امیر طاهری خاطر نشان کرد: امروز نیروی‌های مسلح در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام قرار دارند و بستر و زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم می‌سازند.

وی تاکید کرد: دشمنان از وحدت نیروهای مسلح که در سایه ولایت و اعتقاد به منجی عالم بشریت محقق شده است ناراحت است، لذا به دنبال اختلاف افکنی و تضعیف جایگاه رهبری و نیروهای مسلح هستند.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: دشمنان به دنبال اختلاف افکنی و تضعیف جایگاه نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار