سردار حاجی‌زاده:

دولت عراق با اقتدار در حال خلع سلاح تروریست‌هاست

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به روند خلع سلاح تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق، گفت: دولت عراق با اقتدار در حال پیگیری این کار است و با کمک خداوند این موضوع حل و فصل خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ - 26September 2023

دولت عراق با اقتدار در حال خلع سلاح تروریست‌هاستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران عصر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه اکران و رونمایی از مستند «پرچمدار»، اظهار داشت: این مستند گوشه‌ای از زحمات رزمندگان عرصه علمی و نظامی ماست که این ثمره ۴ دهه تلاش بوده که در این سال‌ها به نتیجه رسیده است.

وی با بیان اینکه حوزه بدون سرنشین امروز یک قدرت جدید متولد شده است، تصریح کرد: این موضوع فقط از سوی ما بیان نمی‌شود، بلکه دشمنان و دوستان این را مطرح می‌کنند. این قدرت برای ملت شریف ایران امنیت ایجاد می‌کند که دیگر هیچ‌گاه شاهد تهدید دشمنان نباشیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پاسخ به سؤالی درباره چگونگی حضور هنرمندان برای انعکاس زحمات رزمندگان، تأکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دفاع مقدس و جنگ ۸ ساله یک گنج است که باید از آن استخراج کرد و این کار باید توسط هنرمندان انجام شود.

سردار حاجی‌زاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر روند خلع سلاح تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق به خوبی انجام نشود، آمادگی این نیرو چگونه خواهد بود؟، گفت: فکر نمی‌کنم به آنجا برسد. دولت عراق با اقتدار در حال پیگیری این کار است و با کمک خداوند این موضوع حل و فصل خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار