نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: زنده بودن اسلام بستگی به زنده ‌نگهداشتن شعائر اسلامی دارد

آیت الله «علما» گفت: زنده بودن اسلام بستگی به زنده ‌نگهداشتن شعائر اسلامی دارد، دین با شعائر زنده است، لذا بزرگداشت جشن‌ وحدت همان زنده‌ نگداشتن شعائر الهی و دینی است.
کد خبر: ۶۱۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ - 28September 2023

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: زنده بودن اسلام بستگی به زنده ‌نگهداشتن شعائر اسلامی داردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در جشن مردمی هفته وحدت که در شهرستان پاوه برگزار شد، اظهار داشت: افتخار ما این است که امت رسول‌الله (ص) هستیم.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) به عنوان الگو در قرآن کریم معرفی شده‌ است، ادامه داد: همه رفتار و کردار ما باید الهی و قرآنی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: زنده بودن اسلام بستگی به زنده ‌نگهداشتن شعائر اسلامی دارد، دین با شعائر زنده است، لذا بزرگداشت جشن‌ وحدت همان زنده‌ نگداشتن شعائر الهی و دینی است.

وی با تأکید بر زنده نگهداشتن شعائر دینی، تصریح کرد: وظیفه ما امروز سنگین است، باید آینده را بسیازیم. اسلام را ترویج و تبلیغ کنیم.

آیت‌الله علما خاطرنشان کرد: دشمن در گذشته به دنبال غارت نفت و ثروت کشور بود، ولی امروز به دنبال تصاحب مغزها، تفکرها و جوانان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ایران را به‌عنوان کشوری ثروتمند به لحاظ فکری و فرهنگی معرفی کرد و گفت: ملت و امتی ثروتمند هستیم از نظر اینکه هیچ‌کس توان ما را در آگاهی و بینش ندارد.

وی بیان کرد: به برکت اسلام و قدرت نظامی و فکری که داریم؛ امروز دنیا به ما احتیاج دارد و ما به کسی احتیاجی نداریم.

آیت الله علما با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، گفت: کار قرآن تبیین انسان، حیات، معنویت و... است، لذا علما، ماموستاها و مسؤولان نیز وظیفه دارند اسلام و انقلاب را برای جوانان تبیین کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار