نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

یکی از موفقیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد وحدت در مذاهب اسلامی است

آیت‌الله «محمدی عراقی» گفت: یکی از موفقیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی که یکی از سفارش‌های مهم امام راحل نیز بود وحدت و برادری مردم و مذاهب اسلامی است.
کد خبر: ۶۱۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ - 29September 2023

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری: یکی از موفقیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد وحدت در مذاهب مختلف اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «محمود محمدی عراقی» نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری امروز با حضور در شهرستان سرپل ذهاب در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت، اظهار داشت: شهرستان سرپل ذهاب در دوران دفاع مقدس رشادت‌های بسیاری انجام داد و شهدای بسیاری را تقدیم اسلام و انقلاب کرد.  

 وی افزود: یکی از موفقیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی که یکی از سفارشهای مهم امام راحل نیز بود وحدت و برادری مردم و مذاهب مختلف اسلامی است.  

آیت الله محمدی عراقی بیان کرد: اسلام ، قرآن ، پیامبر بزرگوار و عشق به آن حضرت و اهل بیت(ع) ایشان برای ما سرمایه بزرگی است. 

وی با بیان اینکه مردم ما همیشه نسبت به ارزشهای الهی و برنامه های دینی بیشترین اهتمام را داشتند،گفت: خداوند در قرآن کریم به پیامبر(ص) در کنار یاری خداوند یاری مومنین را ذکر می کنند و نشان‌دهنده این است که اگر مردم مومن پای کار باشند هیچوقت آسیبی به اسلام و جامعه اسلامی نمی رسد.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم ایران اسلامی امروز می دانند که دشمنان انقلاب پشت تمام مشکلات و گرفتاریها و تحریم‌های علیه کشور هستند و سختی‌ها را تحمل می کنند و به برکت رهبری امام راحل در گذشته و امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود مشکلات خصوصا مشکلات معیشتی و اقتصادی بازهم پای کار هستند.   

آیت الله محمدی عراقی گفت: امیدواریم به برکت میلاد فرخنده و مسعود پیامبر مهر و رحمت مشکلات کشور هرچه سریعتر رفع گردد و مردم خصوصا جوانان ما بتوانند با آسایش و رفاه زندگی کنند و در زندگی خود سربلند و موفق باشند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار