وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد؛

شکل‌گیری جریان فرهنگی قدرتمند در حوزه زنان

«اسماعیلی» گفت: امروز جریان فرهنگی قدرتمندی در حوزه زنان در کشور شکل گرفته است و ما شاهد هستیم که در حوزه رسانه ۴۰ درصد خبرنگاران زنان نخبه هستند.
کد خبر: ۶۲۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹ - 30September 2023

شکل‌گیری جریان فرهنگی قدرتمند در حوزه زنانبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری اختتامیه جشنواره خورشید در مشهد در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه امروز جریان فرهنگی قدرتمندی در حوزه زنان در کشور شکل گرفته اظهار داشت: در حوزه رسانه ۴۰ درصد خبرنگاران زنان نخبه هستند و در بخش‌های مختلف حضور پررنگی دارند.

وی گفت: جشنواره خورشید محفلی است برای معرفی ظرفیت و پیشرفت‌های کشور و همچنین فرصتی است تا هم‌اندیشی بین بانوان تأثیرگذار و اصحاب رسانه اتفاق بیفتد تا بتوان گام‌هایی نو را به صورت مستقل در دنیا برداریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: همچنین این جشنواره محملی برای معرفی ظرفیت‌های بزرگ کشور است، که می‌توان این پیشرفت‌ها را از طریق این اجتماع به اطلاع همگان رساند و از دیگر سو یک هم‌اندیشی بین بانوان خبرنگار ایجاد کرد.

اسماعیلی ادامه داد: حضور بانوان خبرنگار و اصحاب رسانه از سراسر دنیا در مشهد اتفاق مهمی بود. من فکر می‌کنم با استفاده از تجربیات این جشنواره بتوانیم گام‌های نویی را برداشت.

وی خاطرنشان کرد: باید زمینه حضور اصحاب فکر، فرهنگ و رسانه تسهیل شود زیرا بخشی از جنگ روانی ایجاد شده در کشور ناشی از عدم شناخت واقعیت‌ها و پیشرفت‌های کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها