بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی در محکومیت حمله تروریستی در بلوچستان پاکستان؛

کشتار نمازگزاران پاکستانی خللی در روند وحدت و آگاهی دینی ایجاد نمی‎کند

مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: کشتار جمعی از نمازگزاران پاکستان از سوی تمام مسلمانان جهان و فرق و مذاهب مختلف اسلامی مردود و محکوم است و نمی‌تواند خللی در روند رو به رشد وحدت و آگاهی دینی ایجاد کند.
کد خبر: ۶۲۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ - 01October 2023

کشتار نمازگزاران پاکستانی خللی در روند وحدت و آگاهی دینی ایجاد نمی‎کندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، مجمع جهانی بیداری اسلامی، با صدور بیانیه‌ای در محکومیت حمله تروریستی در بلوچستان پاکستان اعلام کرد: کشتار جمعی از نمازگزاران پاکستان از سوی تمام مسلمانان جهان و فرق و مذاهب مختلف اسلامی مردود و محکوم است و نمی‌تواند خللی در روند رو به رشد وحدت و آگاهی دینی ایجاد کند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی همچنین تاکید کرد که وظیفه تمام علما و اندیشمندان و سایر آحاد مسلمان است که با پافشاری بر مؤلفه‌های وحدت‌آفرین اجازه ندهند چنین اقدامات شنیع آثار سوء بر جهان اسلام بگذارد.

اخیرا انفجار بمب در حین برگزاری راهپیمایی مردمی به مناسبت ایام میلاد پیامبر (ص) در ایالت بلوچستان پاکستان ۱۰ کشته و دست کم ۳۰ زخمی برجای گذاشت.

دقایقی بعد از انتشار خبر اولیه این انفجار تروریستی، روزنامه «دیلی صاباح» ترکیه به نقل از یک رسانه محلی خبر داد که تلفات این حمله مرگبار، به حداقل ۵۲ کشته و ده‌ها زخمی رسیده است.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله تروریستی امروز جمله در استان بلوچستان پاکستان را برعهده نگرفته و گروه «تحریک طالبان» (طالبان پاکستان) هر گونه دخالت در این حمله را رد کرده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار