گردان‌های قدس از چندین موشک و پهپاد جدید رونمایی کرد

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین همزمان با سالگرد تاسیس این جنبش، از چندین موشک و پهپاد جدید رونمایی کرد.
کد خبر: ۶۲۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ - 04October 2023

گردان‌های قدس از چندین موشک و پهپاد جدید رونمایی کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی امروز چهارشنبه همزمان با سی‌وششمین سالگرد تاسیس این جنبش با برگزاری رژه نظامی، از چندین موشک و پهپاد جدید خود رونمایی کرد.

گردان‌های قدس طی بیانیه‌ای در جریان این رژه نظامی اعلام کرد که موشک‌های جدید این گردان‌ها از نوع توسعه‌یافته «براق ۱۰»، «براق ۶۰» و «براق ۸۵» هستند. علاوه بر این گردان‌های قدس اعلام کرد که یگان موشکی جنبش جهاد اسلامی به موشک جدید و توسعه‌یافته «بدر ۳» با کلاهک انفجاری به وزن ۴۰۰ کیلوگرم مجهز شده است.

همچنین گردان‌های قدس در جریان این رژه عنوان کرد که پهپاد‌های جدیدی را به گستره تجهیزات نظامی خود اضافه کرده است. بر این اساس پهپاد شناسایی و هجومی «سحاب»، پهپاد هجومی «صیاد» برای هدف‌قراردادن ماشین‌های جنگی و نظامیان دشمن و پهپاد شناسایی و تصویربرداری «هدهد» به یگان پهپادی جنبش جهاد اسلامی اضافه شدند.

همچنین در جریان این رژه دیگر تجهیزات نظامی جنبش جهاد اسلامی به نمایش گذاشته شد و مبارزان مقاومت به رژه نظامی اقدام کردند.

گردان‌های قدس دیروز سه‌شنبه رزمایش پیشرفته‌ای را با عنوان «شهدا، مژده پیروزی» با مشارکت نیرو‌های زبده و تعدادی از یگان‌های متخصص نظامی در بخش‌های موشکی، توپخانه، زرهی و اطلاعاتی برگزار کرد و امروز نیز همزمان با سی‌وششمین سالگرد تأسیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژه نظامی باشکوهی را ترتیب داد که گفته شده بزرگترین رژه نظامی تاریخ مقاومت فلسطین بوده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها