گشت‌های ویژه خودرویی پلیس آگاهی در ۱۱ استان آغاز به کار کرد

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه دفاع مقدس همچنان در فراجا ادامه دارد، گفت: گشت‌های ویژه خودرویی پلیس آگاهی با هدف رعایت حقوق شهروندی و ایجاد امنیت و آرامش آغاز به‌کار کرده است.
کد خبر: ۶۲۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 05October 2023

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، پیش از ظهر امروز و همزمان با اولین روز هفته انتظامی (۱۳ مهرماه) در مراسمی با حضور سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و سردار «محمد قنبری» رئیس پلیس آگاهی فراجا گشت‌های ویژه خودرویی پلیس آگاهی آغاز به‌کار کردند.

سردار رضایی در مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته انتظامی با شعار «شهروند قانون‌مدار؛ پلیس خدمتگزار» این هفته را هفته گرامیداشت عملکرد مجاهدان فی‌سبیل‌الله سازمان عظیم و مقدس انتظامی کشور دانست و گفت: خداوند متعال را سپاسگزارم که توفیقی نصیب ما کرد تا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زیر پرچم ولایت خدمتگزار مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

وی ادامه داد: سالی که گذشت، سالی پر از خدمت و عبادت برای این مجاهدان در سازمان انتظامی کشور بود؛ حقیقتاً بایستی این هفته را گرامی بداریم که توفیق الهی برای خدمت‌رسانی در سنگر‌ها و صحنه‌های مختلف (شهرها، جاده ها، مرز‌ها و...) در جغرافیایی عظیم کشور نصیب ما شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به تمامی کارکنان انتظامی کشور تصریح کرد: به خانواده‌های این مجاهدان نیز هفته انتظامی را تبریک عرض می‌کنم، این عزیزان با یاری و حمایت خود سبزپوشان خدوم را برای خدمتگزاری به مردم در سطح جامعه آماده می‌کنند و سالی پر از خدمت را به مردم عزیز ایران اسلامی هدیه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه گشت‌های ویژه خودرویی پلیس آگاهی با هدف رعایت حقوق شهروندی و ایجاد امنیت و آرامش آغاز به‌کار کرده است، عنوان کرد: این مهم یک خدمت جدید و مضاعف به مردم ایران اسلامی است البته برای امنیت و آرامش مردم در پلیس‌های تخصصی اقدامات مهمی انجام شده، اما در این رابطه در پلیس آگاهی با ارتقاء مهارت و تخصص اقدامات جدی تری انجام شده است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر ارتقاء مهارت و تخصص کارآگاهان خاطرنشان کرد: کارآگاهان خبره و متعهد از سرمایه‌های بزرگ و موثر هستند و تمام برنامه‌های آن‌ها برای امنیت و خدمتگزاری به مردم است.

وی ادامه داد: کارآگاهان همچنین از مولفه‌های قدرت هستند و نگاه مردم به این خدمتگزاران با انس و الفت است؛ کارآگاهان در واقع فدایی امنیت و ملت و مدافعان آرامش مردم هستند.

سردار رضایی تصریح کرد: کارآگاهان آرامش خود را فدای آرامش مردم می‌کنند که به دنبال آن موجب ارتقاء رضایتمندی مردم و ایجاد رعب و وحشت برای هنجارشکنان خصوصاً افرادی که با سرقت برای مردم دغدغه ایجاد می‌کنند، شده است.

وی ادامه داد: این گشت‌های ویژه خودرویی پلیس آگاهی امروز در ۱۱ استان آغاز به‌کار کرده که می‌توان گفت این مهم یک خدمت رسانی مضاعف به مردم در راستای مقابله با هنجارشکنان، سرقت، جرایم آشکار و ... است.

سردار رضایی با بیان اینکه پلیس ۱۱۰ و گشت‌های ویژه خودرویی پلیس آگاهی هرکدام ماموریت‌های خاص خود را دارند، اما مکمل یکدیگر هستند، گفت: تابلو و پرچم این گشت‌های آگاهی، آرامش مردم کشور است، درواقع تکیه‌گاه و امین مردم هستند.

وی تاکید کرد: تلاش ما بر این است این مهم برای رعایت حقوق شهروندی و مقابله با هنجارشکنان در سراسر کشور استمرار و گسترش داشته باشد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه دفاع مقدس همچنان در فراجا ادامه دارد، خاطرنشان کرد: البته امروز دفاع مقدس در فراجا همان ایجاد امنیت و آرامش برای مردم عزیز و شریف ایران اسلامی است؛ ان شاءالله خداوند متعال به شما مجاهدان و سبزپوشان خدوم در این مسیر توفیق خدمت رسانی مضاعف دهد؛ بنابراین گزارش؛ گشت‌های ویژه خودرویی پلیس آگاهی در ۱۱ استان هدف از جمله تهران بزرگ، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، البرز، کرمانشاه، خوزستان، کرمان، آذربایجان شرقی، قم و غرب استان تهران به صورت حضوری و وبیناری امروز آغاز به کار کرد که مبارزه با جرایم علنی و خشن، ناامن کردن محیط برای مجرمان، کشف پیش‌دستانه و کنترل میدانی مجرمان از جمله اهداف راه‌اندازی این گشت‌های ویژه خودرویی است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار