درخواست سوریه از سازمان ملل برای محکومیت جنایت در حمص

وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای از سازمان ملل و شورای امنیت خواست تا حمله گروه‌های تروریستی به دانشکده نظامی این کشور در حمص را محکوم کنند.
کد خبر: ۶۲۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ - 05October 2023

درخواست سوریه از سازمان ملل برای محکومیت جنایت در حمصبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای جنایت گروه‌های تروریستی مبنی بر حمله به مراسم فارغ‌التحصیلی افسران دانشکده نظامی در حمص را بشدت محکوم کرد.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه خود این اقدام تروریست‌ها را اقدامی بزدلانه خواند و خواستار مؤاخذه کشور‌های حامی تروریسم شد.

تلویزیون رسمی سوریه بعدازظهر امروز (۱۳ مهر) از حمله پهپادی به مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشکده نظامی در استان حمص خبر داد و گفت که این حمله تلفاتی زیادی به جا گذاشته است.

بنابر گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است که این جنایت بیانگر پافشاری عاملان آن بر ادامه رویکرد تروریستی وحشیانه و خونین است که ملت سوریه در طول سال‌های گذشته از آن رنج برده‌اند.

در این بیانیه آمده است که این اقدام تروریستی هرگز سوریه را از تلاش برای ریشه‌کنی آفت تروریسم و حامیان آن بازنخواهد داشت و این کشور با قدرت و قاطعانه به این گروه‌های تروریستی در هر جایی از خاک سوریه تا نابودی آن‌ها، پاسخ خواهد داد و تلاش برای آزادسازی خاک سوریه از اشغال نظامیان بیگانه و غیرقانونی و شبه‌نظامیان جنایتکاران ادامه خواهد داشت.

سوریه همچنین از سازمان ملل و شورای امنیت خواست تا این اقدام تروریستی بزدلانه را محکوم کرده و کشور‌های حامی تروریسم را به دلیل ارتکاب جنایت علیه ملت این کشور مؤاخذه کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها