در آیین تجلیل از زنان حماسه‌ساز شهرستان طرقبه شاندیز؛

معاون حقوقی رئیس جمهور: انقلاب اسلامی به زن ایرانی عزت بخشید/ مقابله با جنگ اقتصادی دشمن مهمترین برنامه دولت است

«دهقان» گفت: گزاره مطلوب غربی‌ها در مورد زن، عقب‌ماندگی، خانه‌نشینی و یا برهنگی بود اما با ظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) این جریان باطل شکست خورد و به جهانیان اثبات شد زن خانه‌دار با حفظ حرمت خویش می‌تواند در اجتماع حضور داشته باشد.
کد خبر: ۶۲۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ - 07October 2023

معاون حقوقی رئیس جمهور: انقلاب اسلامی به زن عزت بخشید/ مقابله با جنگ اقتصادی دشمن مهمترین برنامه دولت استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محمد دهقان» معاون حقوقی رئیس جمهور در همایش «اسطوره‌های مقاومت» که با هدف تجلیل از بانوان ایثارگر، امدادگر و پشتیبان دفاع مقدس شهرستان طرقبه شاندیز در مجتمع ثامن برگزار شد، اظهار داشت: غربی‌ها لازمه پیشرفت زنان جامعه را برهنگی می‌دانند و به دنبال توسعه این گذاره در دنیا هستند.

وی افزود: گزاره مطلوب غربی‌ها در قبال زن عقب‌ماندگی، خانه‌نشینی و برهنگی بود.

معاون حقوقی رئیس جمهور ادامه داد: با ظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) این جریان باطل شکست خورد و به جهانیان اثبات شد زن خانه‌دار با حفظ حرمت خویش نیز می‌تواند در اجتماع حضور داشته باشد.

دهقان گفت: امروز زنان ایرانی با حفظ حرمت خویش در تمامی میدان‌ها حضور دارند و موفق هستند و این حضور دستاوردهای زیادی به‌همراه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از زمانی که حق و باطل با هم در تقابل بودند، جهاد نیز وجود داشته و جریان باطل با ایجاد جنگ‌های مختلف سعی در مبارزه با حق‌طلبان داشته است.

معاون حقوقی رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مهمترین اقدام دولت سیزدهم ابراز داشت: مقابله با جنگ اقتصادی که دشمن علیه ملت ایران اسلامی اعمال کرده و زدودن مظاهر آن از زندگی مردم، مهمترین مسئولیت و برنامه دولت است که برای این مهم تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

دهقان گفت: دشمنان ایران از جمله آمریکا به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی بودند که دولت سیزدهم با تعاملات بین‌المللی و پیوستن به برخی از معاهدات جهانی مانند شانگهای و بریکس، موجب انزوای خود آن‌ها شد.

وی ناامیدی و دلسردی مردم را از دیگر اهداف دشمنان دانست و تاکید کرد: باید با جهاد تبیین در مقابل این اقدام آن‌ها ایستاد و از هم اکنون مردم را برای حضور در انتخابات پرشور آینده تشویق کرد.

در پایان این همایش جمعی از بانوان ایثارگر و جهادگر شهرستان طرقبه - شاندیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار