فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع)‌:

درایت سپاه و نیروهای مدافع امنیت توطئه تجزیه ایران در اغتشاشات سال گذشته را خنثی کرد

سردار اشعری گفت:‌ دشمنان و عوامل آنها با ایجاد اغتشاشات در سال گذشته و همچنین با تهاجم ترکیبی و با صرف هزینه های بسیار به دنبال شکاف و تفرقه بین مردم شیعه و سنی و در پی آن تجزیه و تقسیم ایران به پنج استان بودند و برخی هم در داخل کشور خود را باخته بودند که بحمدالله با درایت سپاه و نیروهای مدافع امنیت و حضور گسترده مردم در صحنه به اهداف خود دست نیافتند.
کد خبر: ۶۲۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ - 08October 2023

درایت سپاه و نیروهای مدافع امنیت؛ توطئه تجزیه ایران در اغتشاشات سال گذشته را خنثی کردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد اشعری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) در همایش منادیان و مدافعان وحدت استان‌های خراسان رضوی و جنوبی که به میزبانی شهرستان خواف برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شهرستان خواف از امکانات چندانی نظیر آب و برق، بهداشت، مدرسه و سایر موارد رفاهی برخوردار نبود، اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات زیربنایی و محرومیت زدایی زیادی در این منطقه انجام شده و یا در دست اقدام است.

سردار اشعری با اشاره به ترفند‌های دشمنان و عوامل آن‌ها برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان شیعه و اهل سنت در سطح کشور و منطقه غرب آسیا گفت: وحدت یک اعتقاد است و یک شعار. این موضوع مخصوص یک زمان خاصی نیست لذا بیان هر گونه سخنانی که منشاء تحریف و دروغ دارد، به منزله بازی در زمین دشمنان است و باید از آن پرهیز کرد؛ به بیان دیگر هر حنجره‌ای که سخن از تفرقه به زبان بیاورد، در زمین دشمن بازی کرده و هر حنجره و حلقومی که صحبت از وحدت مسلمانان کند، مقدس است.

وی همچنین در تشریح اهداف و نقشه‌های دشمنان ایران گفت: معاندان برای نیل به اهداف خود با ایجاد گروه‌هایی نظیر منافقین و همچنین گروه تکفیری داعش بدنبال تفرقه بین شیعه و سنی و آسیب رساندن به ارزش‌های اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هستند، ولی آن‌ها با هوشیاری و بصیرت مردم ولایت مدار و انقلابی به اهداف خود نخواهند رسید.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) همچنین یادآور شد: امروز با اقتدار جمهوری اسلامی ایران و هماهنگی کشور عراق، گروه‌های ضد انقلاب از مرز‌های این کشورر رانده شدند و دشمنان، این مساله را خلاف اهداف خصمانه خود می‌بینند.

وی در بخش دیگر از صحبت خود ضمن اشاره به وقایع شکل گرفته در فتنه سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: دشمنان و عوامل آن‌ها با ایجاد اغتشاشات در سال گذشته و همچنین با تهاجم ترکیبی و با صرف هزینه‌های بسیار به دنبال شکاف و تفرقه بین مردم شیعه و سنی و در پی آن تجزیه و تقسیم ایران به پنج استان بودند و برخی هم در داخل کشور خود را باخته بودند که بحمدالله با درایت سپاه و نیرو‌های مدافع امنیت و حضور گسترده مردم در صحنه به اهداف خود دست نیافتند. اکنون دشمنان که همه راه‌ها را به روی خود بسته دیدند به دنبال این هستند که از طریق فضای مجازی به مردم و نسل جوان ضربه بزنند.

ابن مقام مسئول در انتهای سخنان خود یادآور شد: امروز دولت آمریکا در حالی دم از آزادی بیان می‌زدند که خود دارای تعداد بیشترین زندانی در سطح جهان است و بیشترین مواد مخدر در کشور آمریکا به مصرف می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار