شهردار هشتگرد:

المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد هشتگرد در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد

«رییسی» با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازتاب فرهنگ شهدا در المان‌ها و نماد‌های شهری، گفت: امیدواریم به واسطه تلاش و اهتمام پرسنل و مدیران شهرداری، پروژه ساخت المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد هشتگرد بر اساس زمان بندی صورت گرفته در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۶۲۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ - 10October 2023

المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد هشتگرد در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «پیام رییسی» شهردار شهر جدید هشتگرد در دیدار از پروژه ساخت المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهر هشتگرد که به همراه جمعی از مسئولان شهری و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد صورت گرفت، اظهار داشت: ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس از طریق احداث المان‌ها و نماد‌های شهری یک ضرورت است و در این راستا می‌کوشیم تا در آینده نزدیک المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد به بهره‌برداری برسد.

پروژه المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد هشتگرد یکی از اقدامات مدیریت شهری در حوزه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

بنا بر اعلام اداره عمران شهرداری هشتگرد، بخش کارگاه‌های ساخت المان به اتمام رسیده و مراحل میدانی و نصب سازه‌ها در حال انجام است و بطور همزمان با توافق‌های صورت گرفته ساخت محوطه مزار توسط مدیریت دانشگاه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها