امام جمعه تربت جام:

شعار آزادی قدس شریف با جان مردم فلسطین عجین شده است

حجت‌الاسلام اسلامی گفت: همه می‌دانند که آه ستمدید‌گان، عمر ظالمان را کوتاه خواهد کرد لذا با همین باور، شعار آزادی فلسطین و قدس شریف با جان مردم آن کشور اشغال شده آمیخته است.
کد خبر: ۶۲۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ - 10October 2023

شعار آزادی قدس شریف با جان مردم فلسطین عجین شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، اجتماع عظیم حمایت از مجاهدان و مردم مظلوم فلسطین با حضور مردم و مسئولان محلی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «حسین اسلامی» امام جمعه تربت جام طی سخنانی ضمن اشاره به موفقیت‌های رزمندگان فلسطینی در عملیات «طوفان الاقصی» اظهار داشت: همه می‌دانند که آه ستمدید‌گان، عمر ظالمان را کوتاه خواهد کرد لذا با همین باور، شعار آزادی فلسطین و قدس شریف با جان مردم آن کشور اشغال شده آمیخته است.

حجت‌الاسلام اسلامی با اشاره به اینکه امروز ملت مقاوم فلسطین وارد مرحله تازه‌ای از مبارزه با رژیم اشغالگر قدس شده است، در ادامه تأکید کرد: گردان‌های عزالدین قسام؛ شاخه نظامی حماس اخیرا حملات گستردۀ زمینی، دریایی و هوایی را  به سمت سرزمین های اشغالی آغاز کرده که این هجوم؛ خسارات جانی و مالی بسیاری به اسرائیل وارد نموده و عملیات غرورآفرین رزمندگان مقاومت همچنان ادامه دارد.

امام جمعه تربت جام در پایان صحبت خود ضمن قدردانی از حضور مردم تربت جام در حمایت از رزمندگان و مردم مظلوم فلسطین گفت: اکنون که آتش به جای سنگ در فلاخن رزمندگان و مجاهدان فلسطینی نشسته و شعلۀ امید دید‌گان بی‌فروغ و قلب‌های فسردۀ زنان و کودکان بی‌گناه را روشنی بخشیده است؛ مردمان دیار تربت جام، پررنگ‌تر و خوش‌رنگ‌تر از قبل، همبستگی و حمایت خود را از مستضعفان عالم و مظلومان فلسطین در این اجتماع نشان دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها