مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت جام:

صهیونیست‌ها؛ بدترین و خبیث‌ترین افراد در جهان هستند

حجت‌الاسلام «غلامی» گفت: صهیونیست‌ها بدترین انسان‌های روی کره زمین هستند و خبیث‌تر از آنان نداریم چراکه بیش از هفت دهه است که فلسطین قبله‌گاه اول مسلمین را به اشغال خود درآوردند.
کد خبر: ۶۲۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ - 21October 2023

صهیونیسیت‌ها؛ بدترین و خبیث‌ترین افراد در جهان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، به دنبال جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت سیدالشهدای تربت جام در تالار وحدت برگزار شد.

حجت‌الاسلام «مهدی غلامی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت جام در این نشست با محکوم کردن جنایات اسرائیل و آمریکا در حق مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین روزها و شرایط سختی را سپری می‌کنند که دل هر انسان را به درد می‌آورد. مجامع بین‌المللی که داعیه‌دار حقوق بشر هستند در قبال جنایاتی که صهیونیست‌ها در غزه مرتکب می‌شوند بی‌تفاوت هستند گویی که مرده‌اند و به جای دفاع از مردم مظلوم فلسطین از رژیم صهیونیستی پشتیبانی می‌کنند.

غلامی گفت: همه باید نسبت به دشمنان اسلام و انقلاب شناخت داشته باشیم تا در باتلاق دشمن زمین‌گیر نشویم؛ بر همین اساس آمریکا و رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل دشمنان بشریت هستند.

وی ادامه داد: شیطان، کفار، منافقین و یهود دشمنان کسانی هستند که در مسیر بندگی خداوند حرکت می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت جام تصریح کرد: صهیونیست‌ها بدترین انسان‌های روی کره زمین هستند و خبیث‌تر از آنان نداریم چراکه بیش از هفت دهه است که فلسطین قبله‌گاه اول مسلمین را به اشغال خود درآوردند.

غلامی در پایان صحبت خود با اشاره به‌ حربه دشمنان علیه اسلام و انقلاب خاطرنشان کرد: دشمنان برای انحراف مردم پول هزینه می‌کنند، فرهنگ ابتذال را ترویج و شهبه‌افکنی می‌کنند و به دنبال ناامید کردن مردم و ایجاد تفرقه، ترس و وحشت در بین مسلمانان است.

شرکت کنندگان در نشست بصیرت باسردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ براسرائیل» جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم‌ کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار