امام جمعه بردسکن:

دیدار با خانواده شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولین می‌شود

جت‌الاسلام امینی گفت: دیدار، حمایت و پیگیری انتظارات این عزیزان وظیفه همه مسئولان است به بیان دیگر ملاقات با خانواده معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران و خادمان به شهدا ست.
کد خبر: ۶۲۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲ - 10October 2023

ملاقات با خانواده معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران ستبه گزارش دفاع‌پرس از بردسکن، به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا حجت‌الاسلام «علی‌اصغر امینی» امام جمعه بردسکن به همراه فرماندهی انتظامی و مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با خانواده شهیدان «علی شبانیان» و «علی زراعتی» دیدار کردند.

در این دیدار؛ جت‌الاسلام امینی با بیان اینکه امروز آرامش و اقتدار میهن عزیز اسلامی از برکت خون شهیدان است، طی سخنانی اظهار داشت: راه شهیدان همچنان ادامه دارد و امروزه می‌بینیم که جوانان پاک با تأسی از سیره شهیدان دوران دفاع مقدس برای حفظ این کشور جان خود را فدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا، ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند، افزود: دیدار، حمایت و پیگیری انتظارات این عزیزان وظیفه همه مسئولان است به بیان دیگر ملاقات با خانواده معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مدیران نظام نظام جمهوری اسلامی ایران و خادمان به شهدا ست.

امام جمعه بردسکن در انتهای صحبت خود یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، از تأکیدات و سفارشان رهبر معظم انقلاب اسلامی است چراکه خانواده معظم شهدا و ایثارگران آبرو و فخر کشور هستند و به گردن همه مردم حق دارند.

درپایان این دیدار خانواده شهیدان شبانیان و زراعتی مورد تکریم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار