در برنامه «افتخار کوچه، آبروی محله» مطرح شد؛

فرمانده سپاه شهرستان بردسکن: فرهنگ شهیدان، مسیر پیشرفت را در گام دوم انقلاب هموار کرده‌اند

جنیدی گفت: فرهنگ شهیدان امروز کشور را از میدان‌های پرخطر و پرتهدید نجات داده و مسیر پیشرفت و آینده درخشان را در گام دوم انقلاب فراهم کرده و باید این فرهنگ همواره زنده و گرامی داشته شود.
کد خبر: ۶۱۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ - 25September 2023

فرمانده سپاه شهرستان بردسکن: فرهنگ شهیدان آینده‌ای درخشان را در گام دوم انقلاب فراهم کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه شهرستان بردسکن در برنامه «افتخار کوچه، آبروی محله» یادبود شهید اکبر صحرایی از شهدای روستای «خور» از توابع بخش مرکزی بردسکن حضور یافت.

در این مراسم، جنیدی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهیدان اظهار داشت: شهدا امنیت ساز و امنیت محور هستند. امروز باید همه ما مردم را به نظام امیدوار نموده و سخنانی را مطرح کنیم که امید را به جامعه تزریق کند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ترویج امید و امیدآفرینی در جامعه افزود: امید آفرینی باید سرلوحه کار همه  افراد تاثیرگذار باشد چرا که امروز جامعه نیاز به نشاط اجتماعی دارد.

فرمانده سپاه بردسکن در ادامه صحبت خود ضمن گلایه از عملکرد ضعیف متولیان امور فرهنگی که در جذب نسل جوان و نوجوان افزود: امروز اگر حضور نسل جوان در مساجد کمرنگ شده است به خاطر این است که مساجد را به مجالس ترحیم تبدیل کرده‌ایم و از ظرفیت بسیار خوب مساجد در بحث نشاط اجتماعی و جشن و اعیاد در مناسبت‌های ملی و مذهبی استفاده نکرده‌ایم.

وی همچنین یادآور شد: دشمنان همواره به دنبال مطرح کردن نقاط ضعف کم و کاستی‌های جامعه هستند در صورتی که در تمامی حوزه‌ها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است که نیاز به جهاد تبیین دارد.

جنیدی با اشاره به تجربه‌های شهیدان، رزمندگان و پیشکسوتان در دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: تجربه هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات و بیشترین تلاش‌ها بهترین الگوست تا ما بتوانیم در سایر زمینه‌ها عزتمند و شایسته عمل کنیم. شهدا با مجاهدت و از خودگذشتگی، حیات طیبه، استقلال، امنیت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران را رقم زدند و آن‌ها، مشعل هدایت‌بخش و سرمایه بزرگ کشور هستند.

این مسئول در پایان صحبت خود در تبین جایگاه جهاد و شهادت‌طلبی در گام دوم انقلاب تصریح کرد: فرهنگ شهیدان امروز کشور را از میدان‌های پرخطر و پرتهدید نجات داده و مسیر پیشرفت و آینده درخشان را در گام دوم فراهم کرده و باید این فرهنگ همواره زنده و گرامی داشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار